anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XF7596 podświetlenie na dole?

profile.country.PL.title
bartlomiej_w
Poszukiwacz

KD-55XF7596 podświetlenie na dole?

Dzień dobry użytkownicy forum SONY :slight_smile:
Mój pierwszy post i pierwsze pytanie.

Zakupiony dwa dni temu w sklepie stacjonarnym KD-55XF7596.

Naprawdę świetny telewizor - nie mam zastrzeżeń do niczego oprócz jednego tematu...
Oglądając w całkowitym zaciemnieniu bajkę z dziećmi zauważyłem to podświetlenie po lewej stronie na dole ekranu.

Puściłem testowy obraz jak poniżej i zaczyna być to dla mnie irytujące...


1) https://www.youtube.com/watch?v=aXHcRiSK_ys&feature=youtu.be

2) https://www.youtube.com/watch?v=J9qrIGDRYCU&feature=youtu.be

Zacząłem dotykać tą ramkę po lewej stronie w różnych miejscach - co ciekawe wtedy to podświetlenie znika nawet... Czy to jest jakaś wada fabryczna , montażowa?

Przejrzałem tematy z forum - przy niektórych to naprawdę jest "drobnostka" ,ale dobrzy ludzie napiszcie z doświadczenia co z tym można zrobić? Reklamacja? Wymiana?
Pozdrawiam serdecznie

 

IMG_20181216_205010.jpg

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Sugerujemy kontakt z naszym wsparciem technicznym: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@bartlomiej_w zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:

Jeśli usterka zanika po dotknięciu ramki w tym miejscu to być może jest to kwestia zbyt luźnego montażu. W takim przypadku zalecam zorganizowanie serwisu, ponieważ technik na miejscu będzie miał możliwość dokładnej weryfikacji zgłoszenia:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
bartlomiej_w
Poszukiwacz

Dziękuję Wam za wapwspar.

 

profile.country.PL.title
bartlomiej_w
Poszukiwacz

Dziękuję Wam za wsparcie.

Udało mi się wymienić TV w sklepie także w nowym jest wszystko OK :slight_smile: