anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XF8505 - Brak połączenia z internetem (mimo, ze Netflix dziala)

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
CzescMirek
Nowicjusz

KD-55XF8505 - Brak połączenia z internetem (mimo, ze Netflix dziala)

Potrzebuje pomocy. Telewizor jest podlaczony do sieci przez kabel sieciowy. Netflix dziala bez zarzutu. Wszystkie inne aplikacje, ktore maja korzystac z sieci twierdza, ze nie ma polaczenia z siecia (HBO, YouTube, Prime itp). W ustawieniach telewizor tez twierdzi, ze nie jest podlaczony do sieci.... ale Netflix dziala. Czy moge zmienic jakies ustawienia w TV lub w routerze, aby inne aplikacje tez mialy dostep do sieci? Z gory dziekuje. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

spróbuj zmienić ustawienia daty i godziny na czas z sieci: Ustawienia --> Preferencje systemowe --> Data i godzina --> Użyj czasu z sieci.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

spróbuj zmienić ustawienia daty i godziny na czas z sieci: Ustawienia --> Preferencje systemowe --> Data i godzina --> Użyj czasu z sieci.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
CzescMirek
Nowicjusz

Dziala poprawnie. Blad zniknal. Dziekuje za pomoc! :slight_smile: