Podziel się wrażeniami!
Witam posiadam Nowy televizor kd-55xg8596 już po kilku godzinach użytkowania przestało działać rozpoznawanie mowy ,ale to nie problem nowa kalibracjia i działa, jako że działa cda zakupiłem premium Działało przez DWA DNI poprawnie teraz działa tylko zakładka Wideo użytkowników co kolwiek innego jak wybieram ( np: CDA premium ,Strona główna) wyświetla sie biała plansza z napisem " Nie udało sie pobrać zawartości Spróbuj ponownie"
Próbowałem robić reset Androida wylogowanie i zalogowanie CDA robiłem reset do ustawien Fabrycznych nic nie pomaga na komputerze stacionarnym CDA działa poprawnie jest to nowy telewizor i jak dlamnie jest mało stabilny nie ma żadnych poprawek wiec czekam a wyżalę sie tutaj. może ktos coś podpowie
Witaj @pol21w
Wysłałam zapytanie w Twojej sprawie do Supportu, a tymczasem, jeśli chcesz, możesz skontaktować się z naszym działem wsparcia poprzez:
tel. +48 223060694
lub
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
@pol21w Twój problem został zgłoszony do supportu - oto odpowiedź:
Klientowi możemy tylko doradzić pobrać inna przeglądarkę ze sklepu Google Play. Nie możemy zagwarantować , że każda strona dostępna w internecie, będzie się otwierać prawidłowo w przeglądarce Opera. Przeglądarka Opera ma swoje ograniczenia, jak np.: brak możliwości odtwarzania kodeków Flash.
Pozdrawiam
djrychu dzięki za wsparcie dałeś mi nadzieję, ale problem dotyczył głównie CDA i został rozwiązany. Wypuścili nową poprawkę po moim mailu i uwzględnili nowe TV i działa.
Szeryfie co by nie zakładać nowego tematu.Nowy TV i nowy problem występuje w niektórych filmach na YT obraz miga wyłącza się ,nie jest to problem sieciowy/internetowy światłowód 1000/200 ale jak wspomniałem występuje na niektórych filmach ( oczywiście na telefonie czy komputererze działają poprawnie) wyłączałem androida u YT oraz sam TV nie pomaga może jakieś info o poprawce lub porada thx
djrychu
Ps. Co ma CDA do przeglądarki? Używam jej jako wgranej faktycznie aplikacji poza tym jak wspomniałem wcześniej działało poprawnie przez dwie doby po ten już nie na chwilę obecną jest to rozwiązane, Sony strasznie szwankuje to mój 3-ci model w poprzednich nie było cienia problemu,co dziennie pilot gubi rozpoznawanie głosem kalibracja pomaga czasowo, YT ma problemy a dedykowana przeglądarka potrafi też się zacinać mam nadzieję że Sony jest czujne i opracowuję stosowne poprawki bo tak jak wielu zaufałem marce a wybór jest potężny.
Też byłem bardzo zdziwiony odpowiedzią supportu. Nie orientują się chyba, że CDA jest do zainstalowania ze sklepu google w telewizorze.
Jeżeli chodzi o przeglądarki , to ze sklepu google można zainstalować puffin tv. Obsługa trochę nietypowa , ale łatwo się przyzwyczaić.
Spoza sklepu w telewizorze można zainstalować firefox(mozilla).
Obydwie przeglądarki z flash.
Wybór telewizorów jest rzeczywiście potężny, ale przeglądarki z flash uświadczysz chyba tylko na telewizorach android tv. I wybór się kurczy. Kolega @zbygaaj posiada konkurencyjny Philips z androidem, więc może kiedyś zrobi porównanie z Sony android ,który również posiada.
Jest jeszcze TCL, ale podobno mają olbrzymie problemy z modułami cam. Kontakt z tą firmą też utrudniony.
Sam posiadam LG z 2017 roku(webos 3.5) i Sony android z 2015 roku(android 7). I jeżeli chodzi o aplikacje , to jednak znacznie wyżej oceniam Sony. Ale w reszcie ,to znowu lepszy według mnie jest LG.
pozdrawiam