anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XG9505 freez

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

KD-55XG9505 freez

Witam

Od jakiegoś czasu poprawił się dźwięk, dokładnie od ostatniej aktualizacji. Lecz od dwóch dni mam nowy problem, na wszystkich aplikacjach streamingowych łapie zacinki, takie freezy jakby system nie wyrabiał. Sytuacja nie ma miejsca na TV przez wbudowany tuner. Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją bo nie mam ochoty na reset telewizora i wszystkie ustawienia od początku. 

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Ja właśnie robię reset tv ze względu na to, iż aktualizacja najnowsza spierdzieliła mi jakość obrazu.

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

Niestety skończyło się na resecie, zobaczymy na jak długo pomoże. 

profile.country.PL.title
jaczylibodzio
Użytkownik

I u mnie ta sama sytuacja. Od kiedy wszedł nowy android, na wszystkich streamingach łapie freezy... Obraz i dźwięk bez zmian (55xg8596), ale oglądanie tej czkawki to katastrofa. Poczekam do soboty, bo wszystko trzeba będzie od nowa konfigurować po resecie...

profile.country.PL.title
TomaszNiedzielski
Poszukiwacz

mam ten sam problem. niestety przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga na kilka dni ...  więc nie ma sensu 😞 

profile.country.PL.title
rozgdka
Użytkownik

Po ostatnim kontakcie  z serwisem:

Szanowny Panie,

dziekuję za kontakt z Sony Support.

Nawiązując do Pana zgłoszenia uprzejmie proszę o wykonanie poniższych kroków:

1. Synchronizacja A/V

HOME -> Ustawienia — Obraz i dźwięk — Wyjście audio — Synchronizacja A/V - Włącz

2. Aktualizacja oprogramowania:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg95xx_x95xxg-series/kd-55xg9505/downloads/0...

3. Odistalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji

generalnie na razie pomogło zobaczymy na jak długo.