Podziel się wrażeniami!
27.03.2021 zrobiłem aktualizacje do wersji z lutego 2021. Na poprzedniej wersji z listopada 2020 nie miałem żadnych problemów.
W ciagu ostatnich 10 dni po aktualizacji telewizor przełączył się dwuktrotnie na serwis ipla.
Pierwszy raz zdarzyło się to podczas oglądania telewizji z dekodera cyfrowego Orange podłączonego przez HDMI.
Dziś drugi raz miała miejsce taka sytuacja tym razem podczas oglądania filmu z Netflix-a.
Wyglądało to tak, że po ok. 75 min oglądania filmu na Neflix nagle pojawiła się na ekranie aplikacja ipla.
Czy może ktoś ma jakąs sugestie jaka może być przyczyna takiego zachowania się telewizora.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Uscislijmy co mamy na mysli:
1. "Miekki reset" - przez przycisk power na pilocie (wciskam 5s)
2. "Twardy reset" - wyjęcie kabla zasilania. Tu napisano, że wyłączenie przez kabel daje ten sam efekt co "miękki reset":
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00114591
Miewam zaniki zasilania więc rozumiem, że "twardy reset" zrobi mi się przypadkiem a pewnie już się zrobił bo zmieniałem listę zasilającą.
3. Przywrócenie ustawień fabrycznych - rozumiem, że jest to ta procedura:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829
Ta procedura każe konfigurować od nowa TV bo wymazuje wszystko (konta google, hasło wifi itd). Może sony jednak wie o co chodzi i zaleci cos bardziej subtelnego.
Próbowałeś resetować do fabryki? Dziwny problem, jeszcze o tym nie słyszałem. Korzystasz z tej IPLI? Jeśli nie to doraźnie można ją odinstalować. Jeżeli nie pomoże to chyba zostaję czekać na aktualizację.
2 miesiące temu oglądnałem jakiś film na ipla. Dlugo sie zastanawiałem czy robić aktualizacje do tej wersji z lutegok. Może ktoś z sony się odezwie. W sumie to irytujący jest ten model - na poczatku mi sie restartował teraz uruchamia się ipla.
W moim kd85xg8596 miałem ten problem przed tą aktualizacją z lutego. Po aktualizacji problem zniknął.
A czy uruchamianie ipla było zupełnie przypadkowe? Czy jakieś inne aplikacje też same sie uruchamiały?
Bardzo przypadkowe i bardzo rzadkie
49XG8096, ostatnia aktualizacja niewiele wniosła, nie ważne co robisz, czasem TV ma ochotę na IPLE i już
Wlasnie rozmawialem na innym watku o 49xg8096, ktory tez wlacza samoistnie iple i twierdzil, ze deinstalacja ipli nic nie dała:
https://community.sony.pl/t5/rozmowy-ogolne/wh-1000xm3-49xg8096/m-p/3789975/highlight/false#M6416
Wiec problem jest dosc powszechny.
Ciekawe co na to sony.
Witam,
Zapytam w tym temacie support. Za czym przyjdzie odpowiedź zasadniczo po każdej aktualizacji wskazany jest miękki lub twardy reset. Często ten krok pozwala usunąć problemy związane z nagłymi błędami aplikacji które przed aktualizacją nie miały miejsca.
Pozdrawiam
Uscislijmy co mamy na mysli:
1. "Miekki reset" - przez przycisk power na pilocie (wciskam 5s)
2. "Twardy reset" - wyjęcie kabla zasilania. Tu napisano, że wyłączenie przez kabel daje ten sam efekt co "miękki reset":
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00114591
Miewam zaniki zasilania więc rozumiem, że "twardy reset" zrobi mi się przypadkiem a pewnie już się zrobił bo zmieniałem listę zasilającą.
3. Przywrócenie ustawień fabrycznych - rozumiem, że jest to ta procedura:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829
Ta procedura każe konfigurować od nowa TV bo wymazuje wszystko (konta google, hasło wifi itd). Może sony jednak wie o co chodzi i zaleci cos bardziej subtelnego.