anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - przełacza się samoistnie na aplikację ipla?

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - przełacza się samoistnie na aplikację ipla?

27.03.2021 zrobiłem aktualizacje do wersji z lutego 2021. Na poprzedniej wersji z listopada 2020 nie miałem żadnych problemów.

 

W ciagu ostatnich 10 dni po aktualizacji telewizor przełączył się dwuktrotnie na serwis ipla.

 

Pierwszy raz zdarzyło się to podczas oglądania telewizji z dekodera cyfrowego Orange podłączonego przez HDMI.

 

Dziś drugi raz miała miejsce taka sytuacja tym razem podczas oglądania filmu z Netflix-a.

Wyglądało to tak, że po ok. 75 min oglądania filmu na Neflix nagle pojawiła się na ekranie aplikacja ipla.

 

Czy może ktoś ma jakąs sugestie jaka może być przyczyna takiego zachowania się telewizora.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Uscislijmy co mamy na mysli:

 

1. "Miekki reset" - przez przycisk power na pilocie (wciskam 5s)

 

2. "Twardy reset" - wyjęcie kabla zasilania. Tu napisano, że wyłączenie przez kabel daje ten sam efekt co "miękki reset":

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00114591

 

Miewam zaniki zasilania więc rozumiem, że "twardy reset" zrobi mi się przypadkiem a pewnie już się zrobił bo zmieniałem listę zasilającą.

 

3. Przywrócenie ustawień fabrycznych - rozumiem, że jest to ta procedura:

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829

Ta procedura każe konfigurować od nowa TV bo wymazuje wszystko (konta google, hasło wifi itd). Może sony jednak wie o co chodzi i zaleci cos bardziej subtelnego.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19
profile.country.PL.title
Lumbagoo
Doradca

Próbowałeś resetować do fabryki? Dziwny problem, jeszcze o tym nie słyszałem. Korzystasz z tej IPLI? Jeśli nie to doraźnie można ją odinstalować. Jeżeli nie pomoże to chyba zostaję czekać na aktualizację.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

2 miesiące temu oglądnałem jakiś film na ipla. Dlugo sie zastanawiałem czy robić aktualizacje do tej wersji z lutegok. Może ktoś z sony się odezwie. W sumie to irytujący jest ten model - na poczatku mi sie restartował teraz uruchamia się ipla.

profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

W moim kd85xg8596 miałem ten problem przed tą aktualizacją z lutego. Po aktualizacji problem zniknął. 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

@Piotr.Kummer 

A czy uruchamianie ipla było zupełnie przypadkowe? Czy jakieś inne aplikacje też same sie uruchamiały?

 

profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik

Bardzo przypadkowe i bardzo rzadkie

profile.country.PL.title
krjakub1832
Poszukiwacz

49XG8096, ostatnia aktualizacja niewiele wniosła, nie ważne co robisz, czasem TV ma ochotę na IPLE i już

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Wlasnie rozmawialem na innym watku o 49xg8096, ktory tez wlacza samoistnie iple i twierdzil, ze deinstalacja ipli nic nie dała:

https://community.sony.pl/t5/rozmowy-ogolne/wh-1000xm3-49xg8096/m-p/3789975/highlight/false#M6416

 

Wiec problem jest dosc powszechny.

 

Ciekawe co na to sony.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zapytam w tym temacie support. Za czym przyjdzie odpowiedź zasadniczo po każdej aktualizacji wskazany jest miękki lub twardy reset. Często ten krok pozwala usunąć problemy związane z nagłymi błędami aplikacji które przed aktualizacją nie miały miejsca.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Uscislijmy co mamy na mysli:

 

1. "Miekki reset" - przez przycisk power na pilocie (wciskam 5s)

 

2. "Twardy reset" - wyjęcie kabla zasilania. Tu napisano, że wyłączenie przez kabel daje ten sam efekt co "miękki reset":

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00114591

 

Miewam zaniki zasilania więc rozumiem, że "twardy reset" zrobi mi się przypadkiem a pewnie już się zrobił bo zmieniałem listę zasilającą.

 

3. Przywrócenie ustawień fabrycznych - rozumiem, że jest to ta procedura:

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829

Ta procedura każe konfigurować od nowa TV bo wymazuje wszystko (konta google, hasło wifi itd). Może sony jednak wie o co chodzi i zaleci cos bardziej subtelnego.