Podziel się wrażeniami!
Witam,
Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.
Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.
Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.
1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?
2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)
Bogdan
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
No bo teraz i zawsze wszystko działało na konfiguracji wykryciu i ustawieniu dopasowaniu, do poszczególnego sprzętu, jest to jak najbardziej dobre i można sobie tylko coś poprawić. Pisz do producenta dekodera a nie do Sony.
Nie zgodzę się z Tobą, gdyż jak sparuje pilot od dekodera aby sterował TV to nie mam wszystkich funkcji telewizora i reakcja na naciśnięcie przycisku trwa długo (ok 1s), natomiast jak zrobię że sparuje pilot od tv aby sterował dekoderem to mam wszystkie funkcje TV + pełne sterowanie dekoderem + mogę regulować opóźnieniem działania reakcji na naciśniecie ale samo parowanie działa tylko i wyłącznie 2 dni i "zonk" muszę restartować TV ale po restarcie kolejne 2 dni działa ok (i nie muszę ponownie parować bo pamięta parowanie) więc co ma producent dekodera do zawieszania się funkcji Androida? Wg mnie aktualizacja Androida by się przydała tym bardziej że exoplayer (wbudowany odtwarzacz androida) został zaktualizowany.
NO teraz trochę jaśniej napisałeś możliwe że jest jakiś defekt optymalizacji po miedzy androidem
Nie wiem jak u Was, ale u mnie ten SZMELC zresetował się dziś wieczorem bez powodu dwa razy! Robimy coś z tym? czy siedzimy z założonymi rękami? 😞
Ja proponuje trochę cierpliwości i poczekać na aktualizacje, bo też mam wiele do życzenia co miesiąc musze resetować tv bo nawet małe drobne np przycinki na tv apple głosu i już działa poprawnie najlepiej to chyba działa na konsolach bez problemowo. A telewizje zlikwidowałem oglądam tylko blu ray bo i tak w niej nic nie ma.
Ja kupiłem to g***o pól roku temu, zatem pozostało mi 1,5 roku gwarancji. Jak tak sobie jeszcze poczekam myśląc o niebieskich migdałach, to miną 2 lata i będę mógł to coś (85 cali) wywalić na śmietnik, będąc 11k w plecy. Wolę tego jednak uniknąć...
To się nie męcz i go zwróć i po problemach, też mogłem kupić ponownie LG bo najlepsze i mają wszystko od razu, i to co wiem to co chwile jakieś softy.
W jaki sposób według ciebie mam zwrócić? Przecież nie ma takiej możliwości. 14 dni dawno minęło. Teraz pozostaje tylko droga sądowa, skoro reklamacje nic nie dają, a serwis mydli oczy.
Nie napiszę ci jak bo nie wypada, ale są sposoby
jasne...