Podziel się wrażeniami!
Witam,
Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.
Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.
Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.
1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?
2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)
Bogdan
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Philips też jest na androidzie i tam nikt nie słyszał o restartach... Tym tokiem to i by się miboxy restartowały... Sony odwaliło kichę...
Chyba cos tam tez nie jest super:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=philips+android+tv+crashes
To jest ewidentnie wina oprogramowania u mnie restarty się pojawiły po najnowszej aktualizacji więc coś i tak sony nie dopracowało softu. Wczoraj znowu mi się zresetował i robiłem przywracanie do ustawień fabrycznych i zobaczę jak to będzie bo może coś kolidowało ze sobą po aktualizacji androida na tv stara wersja z nową wersją oprogramowania. Ja czekam aż sony dopracuje to tak że w końcu samoczynne restarty zostaną zażegnane. U mnie się tv resetuje nie często raz na dobę i to nie podczas grania czy oglądania treści ale podczas gdy chcę zmienić wyjście hdmi na wyjście antenowe i oglądać tv naziemną. Coś jest skopane i ja jasno opisuje chyba problem a sony powinno to przyjąć do wiadomości i poprawić to w następnej aktualizacji. Mam nadzieję że szybko wydadzą kolejną aktualizację.
A i jeszcze jedno nie wiem czy mam takie wrażenie czy faktycznie się poprawiło ale po przywróceniu tv do ustawień fabrycznych tak jakby matryca mojego tv zyskała jeszcze bardziej na kolorach. Obraz w aplikacji netflix jest bardzo ładny kolory żywe i bardzo takie realistyczne, wcześniej było jakby bardziej blado a tv ustawiłem tak samo jak miałem wcześniej. Nie wiem ale mam takie wrażenie że obraz jest jeszcze piękniejszy. Kupując ten tv kierowałem się jakością obrazu która w tym tv jest bardzo dobra i szkoda by mi było go oddawać bo jakość obrazu i podświetlania u mnie jest naprawdę fenomenalna jak na taką cenę za tv.
Witaj,
W przypadku resetu telewizora zalecamy wykonanie poniższych kroków:
1. HOME - Ustawienia - Sieć i Internet – Konfiguracja sieci domowej - Kontrola IP - Prosta kontrola IP - Włącz
2. HOME - Ustawienia - Oglądanie telewizji - Zewnętrzne wejścia - Ustawienia zaawansowane - Kontrola RS232C - Wyłącz
Pozdrawiam,
^Iza
@NewMediaPLMam wyłączoną funkcje IP Control bo na razie nie zamierzałem sterować telewizorem uzywajac IP.
Mam prosbe o wyjasnienie po co miałbym wlaczac IP Control skoro jak na razie nie zidentyfikowałem takiej potrzeby.
Z gory dziekuje.
Witaj,
Od techników dostaliśmy informację, że te rozwiązanie powinno pomóc w wyeliminowaniu problemu.
Pozdrawiam,
^Iza
Witam ja zakupiłem 18.12. też ten model telewizora i w ciągu dwóch dni też 3 razy się resetował
Na twoim miejscu bym go zwrócił.
@dominik7474 W tym wątku opisałem moje restarty i to co na razie pomogło (aktualizacja oprogramowania do wersji z listopada + potencjalnie wyłączenie w moim przypadku niepotrzebnego Bravia Sync (restarty dekodera)).
Jak widac te zalecenia nie działąją we wszystkich przypadkach. Stad jestem ciekaw w jakich okolicznosciach restartuje sie telewizor w tym przypadku. Czy udaje sie skorelowac restart np. z przełączeniem z naziemnej TV na urzadzenie podłaczone do HDMI. Jesli to mozliwe prosze o podzielenie sie obserwacjami kiedy sie to dzieje.
Mozna tez sprobowac czy właczenie IP Control i wylaczenie RS232control pomaga zgodnie z zaleceniem SONY (opisane kilka postów wczesniej).
Oprócz wyłączenia Bravia Sync można spróbować wyłączyć: HbbTV, automatyczny dostęp do nowych usług, automatyczne pobieranie oprogramowania. U mnie wyłączenie HbbTV i poprawa działania na telewizorach trzech różnych producentów (Sony 2015, LG 2017 i TCL 2019).