anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD 65 XE9005 HDMI

profile.country.PL.title
Dex321
Poszukiwacz

KD 65 XE9005 HDMI

Witam 

Od dwóch miesiący mam telewizor Sony KD 65 XE9005 i od początku "gubił " obraz i dźwięk przez HDMI . Wymieniełem dekoder cyfrowego polsatu , bo myslałem ,że w nim jest problem , wymieniłem wszystkie przewody HDMI do dekodera i amplitunera i nic to samo . Okazało się ,że to wina telewizora zgłosiłem do serwisu problem i czekam teraz kontakt ( na razie minął tydzień i nikt się nie zgłosił ) . Dzwoniłem do serwisu , ponaglałem ale  nic to nie dało , tak więc przyszło mi ten telewizor zezłomować  i walczyć o jakieś odszkodowanie . Według SONY serwis ma 24 godziny na kontakt ale chyba nie w Polsce .

 

 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Gdzie masz napisane, że serwis działa w 24h? Którędy zgłaszałeś naprawę? Poprzez link poniżej?

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/repair?cpint=spt-footer_repair

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Dex321
Poszukiwacz

Ponizej dostałem taką odpowiedź : 

nie wiem , może źle to odczytałem ?

 

 

 

Dziękujemy bardzo za rejestrację naprawy.

W ciągiu 24 godz. po rejestracji, wybrane Autoryzowane Centrum Serwisowe Sony skontaktuję się w celu umówienia naprawy lub odbioru produktu.

Prosimy by do produktu, był zawsze dołączony dokument rejestracyjny. Jeżeli produkt jest w okresie gwarancji, prosimy koniecznie dołączyć ważny dokument gwarancji/zakupu lub jego kopię.

Jeżli przed naprawą/odbiorem produktu upłynie więcej niż dwa tygodnie, rejestracja będzie automatycznie anulowana. W konsekwencji, proces rejestracji musi zostać powtórzony.

W przypadku dalszych pytań, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Sony Poland
tel. 801 382 462 powołując się na kod rejestracji naprawy!


INHOME
Kod rejestracji:PL030640Data:24-01-2018
Model:KD-65XE9005Numer seryjny:6026177
Data zakupu:08-12-2017Gwarancja:Tak
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

Sprawdziliśmy z Supportem, oto ich rady:

Uprzejmie proszę o cierpliwość w kwestii kontaktu ze strony serwisu. Oczywiście powinni ustalić datę i godzinę przyjazdu, takie zapytanie powinno być przekazane drogą mailową lub telefoniczną bezpośrednio do klienta. Niemniej jednak jeśli tego przekazywania informacji nie będzie mimo upłynięcia 24 godzin roboczych proszę o bezpośredni kontakt z naszą infolinią, postaramy się pomóc.

W przypadku nowego zapytania proszę o skorzystanie z formularza ze strony http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email.

 

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Dex321
Poszukiwacz

Po 10 dniach zjawił się serwis , wymienił płytę główną i na razie wszystko działa . Dzięki , ale niesmak pozostał zbyt długo to trwało do momentu kontaktu .