Podziel się wrażeniami!
Witam
Od dwóch miesiący mam telewizor Sony KD 65 XE9005 i od początku "gubił " obraz i dźwięk przez HDMI . Wymieniełem dekoder cyfrowego polsatu , bo myslałem ,że w nim jest problem , wymieniłem wszystkie przewody HDMI do dekodera i amplitunera i nic to samo . Okazało się ,że to wina telewizora zgłosiłem do serwisu problem i czekam teraz kontakt ( na razie minął tydzień i nikt się nie zgłosił ) . Dzwoniłem do serwisu , ponaglałem ale nic to nie dało , tak więc przyszło mi ten telewizor zezłomować i walczyć o jakieś odszkodowanie . Według SONY serwis ma 24 godziny na kontakt ale chyba nie w Polsce .
Witam,
Gdzie masz napisane, że serwis działa w 24h? Którędy zgłaszałeś naprawę? Poprzez link poniżej?
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/repair?cpint=spt-footer_repair
Pozdrawiam
Ponizej dostałem taką odpowiedź : nie wiem , może źle to odczytałem ?
Dziękujemy bardzo za rejestrację naprawy. | ||||||||||||
INHOME | ||||||||||||
|
Witaj,
Sprawdziliśmy z Supportem, oto ich rady:
Uprzejmie proszę o cierpliwość w kwestii kontaktu ze strony serwisu. Oczywiście powinni ustalić datę i godzinę przyjazdu, takie zapytanie powinno być przekazane drogą mailową lub telefoniczną bezpośrednio do klienta. Niemniej jednak jeśli tego przekazywania informacji nie będzie mimo upłynięcia 24 godzin roboczych proszę o bezpośredni kontakt z naszą infolinią, postaramy się pomóc.
W przypadku nowego zapytania proszę o skorzystanie z formularza ze strony http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email.
Pozdrawiam,
Agnieszka_J
Po 10 dniach zjawił się serwis , wymienił płytę główną i na razie wszystko działa . Dzięki , ale niesmak pozostał zbyt długo to trwało do momentu kontaktu .