anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65AF8 czasowy brak połączenia z Wi-Fi

profile.country.PL.title
Stach-5.
Poszukiwacz

KD-65AF8 czasowy brak połączenia z Wi-Fi

Od jakiegoś czasu wyświetla się komunikat "Brak połączenia z Wi-Fi". Problem pojawił się po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Częstotliwość tego komunikatu jest różna od 0,5 godziny do 1,5 godziny a czasami wcale. Komunikat pojawia się w czasie oglądania kanałów telewizji. Neflix działa poprawnie bez przerw. W trakcie korzystania z tej aplikacji komunikaty nie są generowane i program nie jest przerywany.  Nie jest tak wesoło gdy korzystam z aplikacji You Tube, tutaj następują przerwy, w pierwszej kolejności obraz robi się statyczny, głos emitowany jest bez przerwy jeszcze przez 10-15 sekund od zatrzymania obrazu potem następuje zanik obrazu i głosu, komunikat o braku połączenia z Wi-Fi nie jest emitowany.  Po ponownym uruchomieniu aplikacji wszystko działa poprawnie do następnego zaniku.

Wykonanie miękkiego resetu oraz przywrócenie ustawień fabrycznych nie przyniosło korzystnego rezultatu.

Sprawdziłem ruter, działa poprawnie, wszystkie inne urządzenia podpięte do Wi-Fi (komputer, telefony, tablet nie rejestrują zaniku sieci pracują bez zakłóceń przy korzystaniu z internetu. 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry,  Stachu, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
 

profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

W ustawieniach godziny należy zmienić na pobieranie danych o dacie i godzinie z sieci.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Stach-5.
Poszukiwacz

Szanowna Pani,

Pan z Sony Support zaproponował wykonanie czynności o  których pisałem że je wykonałem oraz podłączenie telewizora do rutera kablem (to raczej nie do zaakceptowania, nie będę potykał się w mieszkaniu o kable). Telewizor jest na gwarancji na koniec rozmowy usłyszałem że żadnej innej pomocy nie otrzymam i że mogę zgłosić się do serwisu tylko nie wskazano do jakiego. Wydawało mi się że telefon który Pani mi podała był do serwisu i z takowym rozmawiałem, a okazało się że rozmawiałem prawdopodobnie z Kubusiem Puchatkiem.

profile.country.PL.title
Stach-5.
Poszukiwacz

Mam takie ustawienia pobierania daty i godziny