anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XF9005 pojawia się dziwny defekt

profile.country.PL.title
jarixo
Użytkownik

KD-65XF9005 pojawia się dziwny defekt

Witam. Od czau do czasu przyłapuje swój TV na dziwnym defekcie obrazu najbardziej widoczny na płaskich jednolitych klatkach. Obraz podzielony symetrycznie prostą linią pionową a lewa strona ekranu ma delikatnie inny odcień jak  prawa strona (załączone zdjęcia bardzo dobrze pokazują o co chodzi).Defekt niezależny od źródła. Wystarczy wyłączyć do stanu czuwania i włączyć ponownie i wszystko wraca do normy oczywiście do czasu ponownego wystąpienia. Jeśli ktoś wie coś czym to jest spowodowane lub jak się tego pozbyć to proszę o odpowiedź.20190108_194008.jpg20190108_194021.jpg20190108_194130.jpg

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Hej,

TV EX9305 kupiłem w tamtym roku w grudniu. Podłączony do niego jest soundbar, x1x, EVOBOX PVR (CP), VENZv12 (przystawka do oglądania po LANIE filmów UHD)

- bardzo wolno działa mimo aktualnej wersji oprogramowania

- samoczynnie się wyłącza - niby to wina baterii w pilocie (baterie wymienione i dalej to samo)

- wbudowana apka przestała odtwarzać mkv z napisami (czemu nie mam pojęcia - stało się tak po ostatniej aktualizacji)

- mimo wykasowania plików z dysku twardego podpiętego do USB pliki nadal są widoczne i są odtwarzane (o co chodzi nie wiem - serwis oczywiście odpowiada "proszę wykonać przywracanie ustawień fabrycznych)

- po ostatniej aktualizacji jak włączam NETFLIX-a z przycisku na pilocie, jest problem z materiałem UHD - niepoprawnie rozpoznaje HDR lub brak dźwięku lub dźwięk jest pozbawiony dynamiki

- jest problem z przełączaniem urządzeń po HDMI (sterowanie po HDMI - raz działa a raz nie)

- mimo zgodności podawanego sygnału po HDMI pojawia się na ekranie info o sygnale (nie ważne jakie źródło)(kable są w 100% sprawne)

- problemy z dźwiękiem na soundbarze, czasami samoistnie się wyłącza (nie wiem o co chodzi)

 

- teraz najważniejsze "POJAWIŁY SIĘ MARTWE PIXELE" - PO PRAWIE ROKU UŻYTKOWANIA - serwis nie widzi podstaw do reklamacji

 

I cóż mogę powiedzieć po roku użytkowania - obraz i hdr jest świetny ale reszta leży i kwiczy, a serwis SONY POLSKA, to może zostawię bez komentarza bo zacząłbym używać bardzo niecenzuralnych słów.

 

profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik

To smutne co piszesz.

Co prawda nie korzystam z tylu funkcji telewizora co Ty więc ciężko mi się odnieść.

Netflix działa poprawnie a przełączanie po hdmi również poprawne.

Jedyne co to przejrzałem z lupką wszystkie pixele i wygląda ok, a mam telewizor zaraz po premierze czyli od kwietnia 2017.

profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

A więc.

TV przeszedł wstępna weryfikacje email (trwało to ok. półtorej tygodnia) i został zaakceptowany do drugiego etapu weryfikacji czyli wizyty w serwisie.
Zapowiada się, że bez telewizora będę 2-3 tyg.

Nie ma możliwości dostania sprzętu zastępczego, nawet innej niższej klasy.
Jeśli serwis potwierdzi usterkę, to Bravia zostanie naprawiona, chociaż bardziej satysfakcjonowała by mnie po prostu wymiana na nowy egzemplarz.

CDN...

profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

U mnie problem dalej występuje, serwis nie widzi podstaw do naprawy/reklamacji.
Jak u Was?

profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Cześć, czy coś się zmieniło?