Podziel się wrażeniami!
Witam. Od czau do czasu przyłapuje swój TV na dziwnym defekcie obrazu najbardziej widoczny na płaskich jednolitych klatkach. Obraz podzielony symetrycznie prostą linią pionową a lewa strona ekranu ma delikatnie inny odcień jak prawa strona (załączone zdjęcia bardzo dobrze pokazują o co chodzi).Defekt niezależny od źródła. Wystarczy wyłączyć do stanu czuwania i włączyć ponownie i wszystko wraca do normy oczywiście do czasu ponownego wystąpienia. Jeśli ktoś wie coś czym to jest spowodowane lub jak się tego pozbyć to proszę o odpowiedź.
Hej,
TV EX9305 kupiłem w tamtym roku w grudniu. Podłączony do niego jest soundbar, x1x, EVOBOX PVR (CP), VENZv12 (przystawka do oglądania po LANIE filmów UHD)
- bardzo wolno działa mimo aktualnej wersji oprogramowania
- samoczynnie się wyłącza - niby to wina baterii w pilocie (baterie wymienione i dalej to samo)
- wbudowana apka przestała odtwarzać mkv z napisami (czemu nie mam pojęcia - stało się tak po ostatniej aktualizacji)
- mimo wykasowania plików z dysku twardego podpiętego do USB pliki nadal są widoczne i są odtwarzane (o co chodzi nie wiem - serwis oczywiście odpowiada "proszę wykonać przywracanie ustawień fabrycznych)
- po ostatniej aktualizacji jak włączam NETFLIX-a z przycisku na pilocie, jest problem z materiałem UHD - niepoprawnie rozpoznaje HDR lub brak dźwięku lub dźwięk jest pozbawiony dynamiki
- jest problem z przełączaniem urządzeń po HDMI (sterowanie po HDMI - raz działa a raz nie)
- mimo zgodności podawanego sygnału po HDMI pojawia się na ekranie info o sygnale (nie ważne jakie źródło)(kable są w 100% sprawne)
- problemy z dźwiękiem na soundbarze, czasami samoistnie się wyłącza (nie wiem o co chodzi)
- teraz najważniejsze "POJAWIŁY SIĘ MARTWE PIXELE" - PO PRAWIE ROKU UŻYTKOWANIA - serwis nie widzi podstaw do reklamacji
I cóż mogę powiedzieć po roku użytkowania - obraz i hdr jest świetny ale reszta leży i kwiczy, a serwis SONY POLSKA, to może zostawię bez komentarza bo zacząłbym używać bardzo niecenzuralnych słów.
To smutne co piszesz.
Co prawda nie korzystam z tylu funkcji telewizora co Ty więc ciężko mi się odnieść.
Netflix działa poprawnie a przełączanie po hdmi również poprawne.
Jedyne co to przejrzałem z lupką wszystkie pixele i wygląda ok, a mam telewizor zaraz po premierze czyli od kwietnia 2017.
A więc.
TV przeszedł wstępna weryfikacje email (trwało to ok. półtorej tygodnia) i został zaakceptowany do drugiego etapu weryfikacji czyli wizyty w serwisie.
Zapowiada się, że bez telewizora będę 2-3 tyg.
Nie ma możliwości dostania sprzętu zastępczego, nawet innej niższej klasy.
Jeśli serwis potwierdzi usterkę, to Bravia zostanie naprawiona, chociaż bardziej satysfakcjonowała by mnie po prostu wymiana na nowy egzemplarz.
CDN...
U mnie problem dalej występuje, serwis nie widzi podstaw do naprawy/reklamacji.
Jak u Was?
Cześć, czy coś się zmieniło?