anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XF9005 wadliwie działające oprogramowanie

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

KD-65XF9005 wadliwie działające oprogramowanie

Witam,

 

Po ostatniej aktualizacji sofware'u (wersja 7.0; jądro 3.10.79) telewizor pozostawiony w trybie czuwania systematycznie się restartuje co jestem w stanie zauważyć w momencie gdy ma aktywną funkcję nagrywania, czyli dioda stanu jest zapalona na czerwono. Następuje wówczas reset systemu w którego trakcie dioda gaśnie, po czym zapala się na nowo a dodatkowo włącza także kino domowe...

 

Telewizor ma równiż problem z połączeniem z wifi, pomimo faktu, że sieć jest dostępna i sparowana z urządzeniem nie następuje połączenie. Pomaga dopiero (i to nie za każdym razem) odłączenie od zasilania i ponowne uruchomienie systemu.

 

Jak mam rozwiązać zaistniałe problemy? Na kiedy planowany jest kolejny software built i czy rozwiąże on moje problemy?

 

Pozdrawiam

Paweł

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Paul_1971soft i hard reset ma podobne działanie (inaczej je się wywołuje) zamyka aplikacje, które się np. zawiesiły i niepotrzebnie zajmują pamięć. Wszelkie informacje znajdziesz ponizej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xf9005/articles...

Ustaw w routerze kanał wifi na stały z przedziału 1-11, a najlepiej wg upportu 1 albo 6 albo 11, ponieważ są najmniej obciążone. Domyślnie większość routerów automatycznie zmienia kanały wifi, co może powodować rozłączanie telewizora z siecią. W zmianie tego ustawienia może pomóc dostawca Internetu.

 

Pozdrawiam

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Paul_1971   stara zasada Sony mówi zrestartuj TV do ustawień fabrycznych

profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

Dzięki @zbygaaj za podpowiedz, rozważałem także taki krok, ale póki co wstrzymuję się z takim rozwiązaniem ponieważ przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje kinieczność konfiguracji wszystkich powiązanych kont (nie tylko moich ale także pozostałych członków mojej rodzinki) oraz usunięcie wszystkich zainstalowanych uprzednio aplikacji.

 

Oczywiście jeśli temat nie zostanie rozwiązany w inny sposób będę zmuszony wykonać "hard reset" i zainstalować oraz skonfigurować wszystko od nowa...

 

BTW, kupując kolejny produkt tej marki sądziłem, że Sony to lider technologiczny i nie będę miał tego typu problemów, niestety stara zasada (nie tylko Sony) w dalszym ciągu nie traci na aktualności.

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Paul_1971  no taki urok restartu ale naprawdę daje porządane efekty polecam !

profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

@zbygaaj wielkie dzięki za rekomendacje!

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Paul_1971 co do WiFi - ustaw stały kanał WiFi. Co do restartowania się TV - możesz oczywiście zacząć od soft resetu. Potem hard reset który z tego co wiem nie usuwa aplikacji. Jak te kroki nie przyniosą skutku to tak jak wspomniał @zbygaaj ustawienia fabryczne.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

@djrychu dziękuję za kolejne wskazówki!

 

Proszę wyjaśnij mi dodatkowo czym różni się soft reset od hard reset'u i jak je wykonać?

 

W jaki sposób mam ustawić stały kanał wifi w moim telewizorze?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Paul_1971soft i hard reset ma podobne działanie (inaczej je się wywołuje) zamyka aplikacje, które się np. zawiesiły i niepotrzebnie zajmują pamięć. Wszelkie informacje znajdziesz ponizej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xf9005/articles...

Ustaw w routerze kanał wifi na stały z przedziału 1-11, a najlepiej wg upportu 1 albo 6 albo 11, ponieważ są najmniej obciążone. Domyślnie większość routerów automatycznie zmienia kanały wifi, co może powodować rozłączanie telewizora z siecią. W zmianie tego ustawienia może pomóc dostawca Internetu.

 

Pozdrawiam

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Paul_1971
Użytkownik

@djrychu dzięki wielkie za wszystkie rady i okazaną pomoc!

 

Pozdrawiam

Paweł