anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XH9005 i sterowanie dekoderem UPC Horizon

profile.country.PL.title
djarek1
Użytkownik

KD-65XH9005 i sterowanie dekoderem UPC Horizon

Witam,

 

zakładam nowy wątek odnośnie problemu sterowania dekoderem UPC Horizon, ponieważ w poprzednim wątku moja wiadomość być może została zignorowana przez Ekspertów Sony.

Otóż nie mogę sparować pilota od telewizora KD-65XH9005 w taki sposób, aby sterować tym dekoderem pilotem SONY.

Odpowiedzi w stylu:

1. instrukcja, jak skonfigurować sterowanie dekoderem pilotem do TV: https://helpguide.sony.net/tv/haep2/v1/pl/04-08-03.html

2. działa to w drugą stronę. Pilot Horizona włącza i wyłącza TV, oraz reguluje głośność

 

znam, ale nie takie jest moje pytanie.

 

Podczas parowania dekodera z pilotem obraz i dźwięk są poprawne, natomiast na kroku gdzie należy wcisnąć przycisk zmiany kanału +/- dekoder nie reaguje.

Dzwoniłem nawet na infolinię UPC - odesłano mnie do wsparcia Sony. Standard. Oby wsparcie Sony nie odesłało mnie do wsparcia UPC!!!

Dekoder Horizon obsługuje podobno sygnał na podczerwień, jak również bluetooth, więc może jakiś sposób jest, aby pilotem od TV sterować dekoderem?

 

Z góry dziękuję za pomoc

112 ODPOW. 112
profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

A jeśli widnieje i nadal nie działa ??

profile.country.PL.title
pindololos
Poszukiwacz

testowo do usunięcia

profile.country.PL.title
Roni88
Poszukiwacz

u mnie udalo sie z wyjetym kablem HDMI

profile.country.PL.title
Krzkuc01
Poszukiwacz

Z wyjętym... czyli kiedy był wyjęty?

Mogę prosić o szczegóły? Dziś po pracy będę kolejny raz z tym walczyć bo to
ewidentnie popsuła aktualizacja od sony.
profile.country.PL.title
ownatorek
Poszukiwacz

U mnie widnieje w Bravia Sync ...Wszystkie możliwości typu wyciągniety kabel hdmi , zmiana portów i resetowanie nic nie pomaga... nie wiem nawet czy chce pisać do supportu sony w tej sprawie :slight_smile:

profile.country.PL.title
Roni88
Poszukiwacz

@ownatorek  masz horizona czy tego nowego 4k ?

profile.country.PL.title
ownatorek
Poszukiwacz

nowego 4k ......

chyba najlepszym rozwiązaniem będzie przejście na kartę lecz nie można w trakcie trwania umowy ,a co za tym idzie na 1,5 roku jestem związany z działaniem 2 pilotów 😕

profile.country.PL.title
Roni88
Poszukiwacz

u mnie motywm z odpietym kablem HDMI dziala ale na starym nie 4k.

profile.country.PL.title
ownatorek
Poszukiwacz

no to już wiem od dawna,czytałem poprzednie posty :grin:

dlatego szukam rozwiązania dotyczącego 4k :slight_smile:

profile.country.PL.title
ownatorek
Poszukiwacz

odpowiedź z supportu SONY :

 

 

Szanowny Panie,

dziękujemy az kontakt z Sony.

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia informujemy , iż najnowsza wersja oprogramowania ograniczyła funkcję Bravii Sync i na obecny czas dana funkcja jest kompatybilna z urządzenia zewnętrznymi Sony. Nasi inżynierowani pracują nad rozwiązaniem , dlatego prosimy o cierpliwość do czasu rozwiązania sprawy.

 

 

 

ciekawostka ile czasu im na to potrzeba :grin: