anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-75XG9505 i ht-st5000 problem z youtubem i netflixem

profile.country.PL.title
andrzejkkkk
Nowicjusz

KD-75XG9505 i ht-st5000 problem z youtubem i netflixem

Hej. Już 2 razy przywracałem system do stanu fabrycznego na telewizorze, jednak kolejny raz problem wrócił, za każdym razem po paru tygodniach/miesiącu od przywrócenia.
Na youtubie po włączeniu obojętnego filmiku w każdej rozdzielczości flimik zatrzymuje się na pierwszej klatce razem z głosem. Filmik dalej się pobiera/ładuje,jednak obraz i dźwięk ani rusz,przesuwanie w inne momenty nie działa. Odinstalowywałem aktualizację YT,czyściłem pamięć podręczna,wyłączałem aplikację,próbowałem się wylogowywać. W samej aplikacji też wszystko wyczyściłem tyle ile tam można. Na nic. Poza tym cały youtube działa poprawnie oprócz głównej funkcji :/. Zmienienie źródła dźwięku z sounbara na tv nie zmienia sytuacji.
Na netflixie za to występuje problem z dźwiękiem z soundbara. Gdy włączę telewizor i netflixa,wszystko jest ok. Natomiast gdy zamknę netflixa i włączę dowolną aplikację,a następnie z powrotem netflixa to dźwięk nie idzie przez soundbara(idzie przez tv jeśli zmienię na tv jako źródło dźwięku). Także próbowałem wszelkich czyszczeń,ponownych zalogowań jednak wcześniej pomoc przyniósł tylko reset tv tak samo jak w przypadku YT. Jest jeszcze problem samego odtwarzania wielu tytułów,które zatrzymują się na około 25%,natomiast dźwięk idzie(jeśli jest netflix włączony pierwszy raz,natomiast jeśli netflix jest włączony drugi raz to dźwięku również nie ma).
Zaznaczę, że dokładnie te same problemy zmusiły mnie do dwukrotnego przywrócenia ustawień fabrycznych we wcześniejszym czasie, aż nagle po tym samym mniej więcej czasie te problemy się razem pojawiły.
Dodam tylko, że np. HBO GO,które trzeba samemu ściągnąć ani razu nie sprawiło jakiegokolwiek problemu.
Byłbym wdzięczny za pomoc, ponieważ nie chciałbym kolejny raz godzinę od nowa konfigurować telewizora,a co gorsze, za pewne nacieszyłbym się brakiem problemów z góra miesiąc :D.

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

czy kontaktowałeś się w tej sprawie z naszym Supportem? Możesz to zrobić telefonicznie pod nr.: +48 223060694 lub poprzez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics

 

Pozdrawiam