Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od ponad miesiaca jestem posiadaczem tv jak w temacie.
Zaniepokoily mnie dzwieki ktore sa podobne do wlaczenia/wylaczania tv.
Wlaczylem tv przez watomierz do sieci i po 1 nocy okazalo sie ze 200W polecialo w "ogrzewanie podzespolow".
Co sie dzieje? Wlasnie zglebilem problem ze stoperem i obserwacja watomierza. TV po np. 1h od wylaczenia co 130-180 sek wydaje dzwiek wlaczenia. Na watomierzu wyglada to tak ze po okolo 90sek zuzycie spada na 0,9W po czym (okolo 20-30sek) znow rosnie do >20W i znow "dzwiek wlaczenia/wylaczenie".
Reset do ustawien fabrycznych - brak poprawy,
Wylaczenie WIFI - brak poprawy (podpowiedz z infolinii)
Wylaczenie aktualizacji przewodnika - brak poprawy.
Mam wrazenie jakby TV nie mogl przejsc w tryb calkowitego stand by. Do tego dzwiek wlaczanie/wylaczenia TV co ~2min to jakas porazka.
Czy ktos mial podobny objaw?
Witam,
w tym wypadku ciężko coś doradzić na odległość. Sugeruję kontakt z autoryzowanym serwisem Sony. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594
Pozdrawiam
Witam,
Od wczoraj probuje sie doddzwonic do firmy serwisujacej na ul. Połczyńska, Warszawa, 01-303.
Albo zajete albo po wybraniu tonowym ktos sie rozlacza jakas porazka.
Zalozylem zlecenie serwisowe moze ktos odddzwoni....
Pozdrawiam,
Marcin
Aktualizacja - mam pecha gdyz taki problem wystepuje dla modelu 9096 w rozmiarach 75 i 85". Podobniez Sony pracuje nad aktualizacja - jakos opieszale jak dla mnie....