Podziel się wrażeniami!
Witam !
Po serii złych doświadczeń z podświetleniem lub świecącymi pikselami w matrycach stwierdzam, że każdy następny odbionik który otrzymałem był gorszy.
Niestety SONY przyznaje klientom telewizory używane.
Jeden z odbiorników jaki otrzymałem w grudniu wg trybu serwisowego miał przepracowanych 5000h, odbiornik który otrzymałem w lutym ma przepracowanych 2500. SONY twierdzi, że jest to zgodne z gwarancją, bo jest to odnowiony odbiornik, ale niestety jest to telewizor używany.
Gdy zadałem pytanie na infolinii SONY na czym polega odnowienie produktu to niestety nie uzyskałem odpowiedzi.
Niestety jakość podświetlenia w KD65X8505C - duży banding nie jest wart tych pieniędzy.
Dodatkowo Android w dalszym ciągu ma mnóstwo błędów, telewizor potrafi się sam uruchamiać, resetować, są problemy z ginącą listą kanałów satelitarnych, nie obsługuje lub obsłuje nieprawidłowo niektóre moduły CAM np. Aston Crypt 2.26, odbiornik czasem nie reaguje na polecenia z pilota.
Serwis centralny MIK RADOM twierdzi, że telewizor jest sprawny mimo dostarczenia zdjęć i filmów z usterkami.
Każdy kto rozważa zakup telewizora 65" lub większego z systemem Android powinien dobrze przemyśleć zakup, bo może go tak mocno żałować jak ja.
Każdy kto otrzymuje inny odbiornik powinien sprawdzić ile jego telewizor ma przepracowanych godzin i w jakim jest stanie.
Pozdrawiam
Powyższa widomość powinna zostać przekierowana do Działu Obsługi Klienta Sony. Tam należy kierować wszelkie skargi, zażalenia czy reklamacje odnoście rozpatrywanych spraw, bo poosiadają oni również odpowiednie procedury eskalacyjne.
Pozdrawiamy, zespół Sony
Mnie się wydaje, że jest to miejsce odpowiednie.
Być może komuś przyda się informacja i uwagi zawarte w moim poście.
Pozdrawiam
Kolego właśnie jestem w trakcie wymiany telewizora. Sprawdzając status naprawy w mik serwis wyświetla się Wymiana AEP [Rozpoczęta]. Pytanie do Sony. Czy dajecie ludziom używane telewizory w ramach wymiany ?
Pierwsze co zrobię jeszcze w serwisie na miejscu to wejście w tryb serwisowy i sprawdzenie ilości godzin przepracowanych. Będę odbierał sprzęt z serwisu.
Teraz kolejno na pilocie naciskamy:
"i+"
"5"
"Volume -" (Głośność - )
"Power ON" (przycisk włączający telewizor).
Pojawi się tabelka. Na samy dole będą znaki ułożone w: zzzzz-xxxxx-yyyyy.
Z - oznacza ilość przepracowanych godzin
X- ilość włączeń.
Możesz powiedzieć jak wygląda cały proces wymiany. Czy będą do mnie dzwonić i mówić jaki telewizor mi dadzą i czy będzie to taki sam model ? Mój telewizor miał trochę ponad 1000 godzin przepracowane....
Będą dzwonić albo dadzą ten sam, albo zapytają się czy jest zgoda na model następny. Mi zaproponowali model nowszy z Android i niestety żałuje, że się zgodziłem.
Miałem kilka wymienianych TV ze względu na świecące piksele i wszystkie były używane, rzekomo odnowione.
Ja akurat mam z androidem od samego początku. To mój drugi telewizor z androidem i jestem z androida bardzo zadwolony. Martwi mnie tylko to, że mogę dostać telewizor z większym przebiegiem niż mój. Skoro ma to być model porównywalny, to nie powinien być bardziej wyeksploatowany niż mój. Jest jeszcze taka kwesia, że wartość twojego tv to 2 moje :). Może przy niższych kosztach dostanę nowy ? Po ilu dniach dzwonią od wysłania ? Opiszę tutaj jak przebiegła moja wymiana.
Do 7 dni powinni dzownić.
Sam jestem ciekaw czy będzie nowy czy używany.
Sony w gwarancji ma zapisane że muszą dać nowy lub odnowiony gdzie produkt odnowiony spełnia wszystkie standardy fabrycznie nowego produktu.
Gdy odbiornik ma przepracowane 2500 czy 5000h czy spełnia wszystkie standardy nowego produktu ?
W mojej ocenie nie, ale infolinia SONY ani MIK Radom nie chcą w żaden sposób odnieść się do tego tematu i unikają odpowiedzi.
Działa to na zasadzie kto szybciej się zmęczy, dlatego uważam, że trzeba opisywać takie sytuacje, bo to jedyna możłiwość by inni użytkownicy zwrócili na to uwagę i by sprawę nagłośnić.
Ok opiszę swoje odczucia z wymiany. Mój telewizor Sony KD-49X8308C. Zgłoszenie 17.03.2017r. na stronie Sony Polska. Oddany do serwisu w Olsztynie 22.03.2017r. - środa - sam przywiozłem. Decyzja serwisu w Olsztynie - wymiana z uwagi na wybrzuszoną matrycę oraz nierówne podświetlenie w miejscu wypukłosci - lewa strona przy ramce. Tego samego dnia wysłany z Olsztyna mail ze zdjęciami i oceną wady przez technika do Mik. W poniedziałek 27.03.2017r. zadzwoniłem do Mik Serwis z zapytaniem co z wymianą. Powiedzieli, że telewizor jest zamówiony i do końca tygodnia powinien być. Zapytałem czy nowy czy odnowiony, kobieta mówi, że odnowiony. Napisałem do Mik Radom i do Sony Polska maile, że nie przyjmę telewizora, który będzie miał więcej godzin przepracowane niż mój i chcę taki sam nowy telewizor lub o podobnych parametrach, również nowy. To było wczoraj - poniedziałek. Dzisiaj - 28.03.2017r. info z serwisu z Olsztyna, że jest telewizor do odbioru. Sprawdzony przez technika, zero godzin przepracowane, 7 włączeń. Telewizor całkowicie nowy, z naklejkami, foliami, zero godzin w trybie serwisowym, tylko 7 włączeń. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej wymiany. Mam nowy telewizor z gwarancją liczoną od dnia zgłoszenia do naprawy - 17.03.2017r. Nie wiem czy trafiłem na jakiś leżak magazynowy czy coś, ale wygląda na to, że Sony stanęło na wyskości zadania. Nie robię tu żadnej reklamy jakby co :)... dziś odebrałem telewizor i go testuję, a stary telewizor również dziś został wysłany do Mik. Koniec przygody...
mam 55 cali-gdzie sprawdzić czas uzytkowania?
Trzeba wejść w tryb serwisowy: naciskamy na pilocie kolejno: i+, 5, vol-, power ON . Później powinna wyświetlić się tabelka, gdzie w ostatnim wierszu będzie xxxx-yyyy-zzzz, gdzie xxxx - ilość przepracowanych godzin, yyyy - ilość włączeń...
Pozdrawiam