Join now - be part of our community!

KD65X8505C - wymiana AEP czyli używany telewizor

profile.country.PL.title
kurtion
Member

KD65X8505C - wymiana AEP czyli używany telewizor

Witam !

Po serii złych doświadczeń z podświetleniem lub świecącymi pikselami w matrycach stwierdzam, że każdy następny odbionik który otrzymałem był gorszy.

 

Niestety SONY przyznaje klientom telewizory używane.

Jeden z odbiorników jaki otrzymałem w grudniu wg trybu serwisowego miał przepracowanych 5000h, odbiornik który otrzymałem w lutym ma przepracowanych 2500. SONY twierdzi, że jest to zgodne z gwarancją, bo jest to odnowiony odbiornik, ale niestety jest to telewizor używany.

 

Gdy zadałem pytanie na infolinii SONY na czym polega odnowienie produktu to niestety nie uzyskałem odpowiedzi.

 

Niestety jakość podświetlenia w KD65X8505C - duży banding nie jest wart tych pieniędzy.

Dodatkowo Android w dalszym ciągu ma mnóstwo błędów, telewizor potrafi się sam uruchamiać, resetować, są problemy z ginącą listą kanałów satelitarnych, nie obsługuje lub obsłuje nieprawidłowo niektóre moduły CAM np. Aston Crypt 2.26, odbiornik czasem nie reaguje na polecenia z pilota.

 

Serwis centralny MIK RADOM twierdzi, że telewizor jest sprawny mimo dostarczenia zdjęć i filmów z usterkami.

 

Każdy kto rozważa zakup telewizora 65" lub większego z systemem Android powinien dobrze przemyśleć zakup, bo może go tak mocno żałować jak ja.

 

Każdy kto otrzymuje inny odbiornik powinien sprawdzić ile jego telewizor ma przepracowanych godzin i w jakim jest stanie.

 

Pozdrawiam

13 REPLIES 13
Melek697
Explorer

Nigdy więcej tv Sony.

Najgorszy serwis jaki może być. Cztery razy oddawane tv Sony do naprawy. Pierwszy raz były pasy na matrycy, stwierdzono wymianę na nowy. Po tygodniu otrzymałem odnowiony tv (nie nowy). Tydzień czasu działał i zginął obraz(czarne podświetlane tło i dźwięk), po oddaniu do serwisu, wymienili płytę główną i tv wrócił do mnie, po włączeniu działał 15 minut i to samo. Znów serwis zabrał tv i stwierdzono ponowną wymianę na nowy. I teraz najlepsze, dziś wrócił do mnie tv z matryca z pasami który oddałem za pierwszym razem. Widać że był rozbierany, i nie dość że jest ta sama matryca to jeszcze jest miganie przy przelaczaniu kanałów. Po rozmowie z serwisem znów chcą zabrać tv do naprawy. Masakra. Jednemu zabierają do naprawy a drugiemu dają ten sam tv jako odnowiony. Moja sprawa zajmuje się już odpowiednią instytucja.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @Melek697

Co za pech... Podałam Twoją sprawę do Supportu i przekazuję wiadomość, że w najbliższym czasie możesz spodziewać się kontaktu z ich strony (najprawdopodobniej drogą mailową).

Pozdrawiam i życzę pomyślnego rozwiązania sprawy,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
kurtion
Member

Witam !

Jak tylko wymienią wkońcu TV na powiedzmy sprawny proponuję najszybszą sprzedaż jak tylko będzie to możliwe.

Zrobiłem tak już prawie rok temu z tym samym odbiornikiem i była to najlepsza decyzja.

Co do serwisu MIK Radom też mam złe opinie i doświadczenia. Generalnie wszystkie tego typu serwisy autoryzowane działają na korzyść firmy jaką reprezentumą a nie na korzyść klienta. Takie czasy i taka elektronika.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Pawellos
Explorer

Czy ktoś z wypowiadających się tu rozwiązał sprawę pozytywnie? @kurtion  @Melek697?

Ja właśnie jestem w trakcie walki o mojego ZD9, który jak wiadomo jest dość kultowy za sprawą "backlight master drive" - prawie 700 stref wygaszania

Serwis MIK na początku chciałem wymienić na ZF9 (około 100 stref wygaszania), ale jak nie przyjąłem decyzji, więc teraz ich propozycja to X95J (około 60 stref wygaszania, niższa półka, dużo dużo tańszy) twierdząc że to równoważny model..

Sprawa jest już oficjalnie u rzecznika praw konsumentów, ale ciekawy jestem jak skończyły się wasze sprawy