anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD77AG9

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

KD77AG9

Witam,

 

mam dziwny problem na nowym oledzie zauważony podczas oglądania mojej żony jednego z fantastycznych seriali. Czy ktoś ze specjalistów wypowie się? tryb obrazu - "żywy", choć w trybie "standard" też to wygląda podobnie.

Na innych filmach i serialach tego problemu nie ma.

Na razie to jedyna produkcja :slight_smile: gdzie zauważyłem ten problem.

TV wyprodukowany w listopadzie 2020, matryca całkiem niezła: brak zafarbu, mały banding.

Problem występuje i w przekazie z UPC na TVP2 HD i w aplikacji TVP VOD.

 

 

 

20201222_110055.jpg20201222_110106.jpg20201222_110943.jpg20201222_113051.jpg20201222_113124.jpg...  taka mała niespodzianka.
Do dzisiaj mogłem zwrócić, ale nie wiem czy to byłby dobry ruch. Czy to wina oprogramowania, ustawień w trybie serwisowym czy jednak uszkodzenie sprzętowe?

 

Pozdrawiam

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, kurtion,

Przekazałam Twój problem do Supportu, damy znać, jak tylko dostaniemy od nich odpowiedź.
Jeśli chciałbyś się skontaktować z działem wsparcia bespośrednio, to tutaj:
tel. +48 223060694
lub formularz kontaktowy:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj ponownie, czy problem nadal występuje? Zapytaliśmy o to kolegów z Supportu, a ponieważ z treści Twojej  wiadomości wynika, że problem obrazu dotyczy tylko jednego serialu, to zanim odpowiedzą, proszą, aby upewnić, czy problem dotyczy również innych stacji telewizyjnych i innych aplikacji.

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Witam, jest to błąd w materiale wideo serialu.

 

Pozdrawiam