Podziel się wrażeniami!
Witam,
mam dziwny problem na nowym oledzie zauważony podczas oglądania mojej żony jednego z fantastycznych seriali. Czy ktoś ze specjalistów wypowie się? tryb obrazu - "żywy", choć w trybie "standard" też to wygląda podobnie.
Na innych filmach i serialach tego problemu nie ma.
Na razie to jedyna produkcja gdzie zauważyłem ten problem.
TV wyprodukowany w listopadzie 2020, matryca całkiem niezła: brak zafarbu, mały banding.
Problem występuje i w przekazie z UPC na TVP2 HD i w aplikacji TVP VOD.
... taka mała niespodzianka.
Do dzisiaj mogłem zwrócić, ale nie wiem czy to byłby dobry ruch. Czy to wina oprogramowania, ustawień w trybie serwisowym czy jednak uszkodzenie sprzętowe?
Pozdrawiam
Dzień dobry, kurtion,
Przekazałam Twój problem do Supportu, damy znać, jak tylko dostaniemy od nich odpowiedź.
Jeśli chciałbyś się skontaktować z działem wsparcia bespośrednio, to tutaj:
tel. +48 223060694
lub formularz kontaktowy:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witaj ponownie, czy problem nadal występuje? Zapytaliśmy o to kolegów z Supportu, a ponieważ z treści Twojej wiadomości wynika, że problem obrazu dotyczy tylko jednego serialu, to zanim odpowiedzą, proszą, aby upewnić, czy problem dotyczy również innych stacji telewizyjnych i innych aplikacji.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam, jest to błąd w materiale wideo serialu.
Pozdrawiam