anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-32WD750 NETFLIX

profile.country.PL.title
Bielaska01
Poszukiwacz

KDL-32WD750 NETFLIX

Informacja- " Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł " tvq-pm-100(5.2.102). Nowa aktualizacja v8.2019 wgrana z USB, przywracanie ustawień fabrycznych , tzw twardy reset , sprawdzenie sieci ok., rozmowa z pomocą techniczną z Netflixa. Nie pomogło nic. Inne urządzenia w sieci działają bez problemu.

Co jest nie tak ?

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

spróbuj odtworzyć wybrany film ponownie, ponieważ występował chwilowy błąd platformy Netflix. Jeżeli problem będzie się powtarzał, daj proszę znać. Będziemy próbować rozwiązać problem.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bielaska01
Poszukiwacz

Witam.

to nie jest chwilowy błąd platformy. Walczę z tym gdzieś od końca listopada.W Netfliks nie znaleźli błędu.

Co ciekawe zwiastuny odtwarzają się ok. Jak napisałam wcześniej był twardy reset tv, były przywracane ustawienia fabryczne ,czyszczony interfejs użytkownika, aktualizacja z USB !!! bo choć mam ustawioną automatyczną  to okazało się ,że mam jakąś poprzednią wersję, chyba v8.213 nie jestem pewna, ale na pewno niższą od v8.219  .W momencie kiedy chciałam pobrać nową aktualizację otrzymywałam info ,że mam już najnowszą wersję- może tu tkwi problem?

Wi-Fi z UPC . Test sieci  na platformie ok , prędkość 14 Mb/s i więcej.

Przez kilka miesięcy wcześniej  nie miałam żadnych problemów z odtwarzaniem.

I jeszcze jedno pytanko- wszyskie aplikacje u mnie to 10 szt..Jak pobrać np. HBO GO ?

Dziękuję za odpowiedzi na pytania.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Aplikacji HBO GO możesz zainstalować tylko w modelach z AndroidTV. Twój jest z zamkniętym systemem operacyjnym. 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bielaska01
Poszukiwacz

Dzięki za info.

Czekam na poradę w sprawie Netflixa. 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Spróbuj wykonać krok niżej:

HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste.

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
Bielaska01
Poszukiwacz

Pisałam wcześniej. Zrobione - nie pomogło.

Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli problem nadal występuje, to proszę o zajrzeć do linku poniżej:

https://bit.ly/2YGdecA

Zwrócić też uwagę na poniższe informacje:

https://bit.ly/33xsc3t

 

Pozdrawiam