Join now - be part of our community!

KDL-55W807C - nie pamięta hasła do WiFi

profile.country.PL.title
Bruno79
Explorer

KDL-55W807C - nie pamięta hasła do WiFi

TV po wyłączeniu traci łączność WiFi. Za każdym razem trzeba wpisywać hasło ręcznie. Raz na jakiś czas po wyłączeniu TV i po ponownym jego włączeniu internet w TV działa bez zarzutu. Sytuacja zaczęła się powtarzać po czerwcowej aktualizacji oprogramowania w TV.

10 REPLIES 10
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Bruno79,

 

spróbuj zrestartować telewizor i jeśli to nie pomoże to przywróć ustawienia fakbryczne oraz wgraj ponownie aktualizację. 

Instrukcja dotycząca resetu: https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00170598

 

Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z Supportem poprzez formularz lub połączenie telefoniczne: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact

profile.country.PL.title
Bruno79
Explorer

Witam. 

Dziękuję za szybką odpowiedź. Niestety nie restart TV nic nie dał. Wgranie oprogramowania jeszcze raz chyba jest niemożliwe, z tego co pamiętam system sprawdza jaki ma wgrany soft i wyświetla informacje, że jest najnowsza wersja. Chyba, że coś się zmieniło w Android 7.0. 

 

Zgłosiłem problem na support Sony, ale bardzo miły Pan zakomunikował mi, że TV jest "stary" i że raczej nie dostanie update'u firmwaru. Bardzo to smutna wiadomość, ale odniosłem wrażenie, że powinienem kupić sobie nowy TV, bo obecnego Sony nie wspiera. TV był kupiony w marcu 2017 r. Czyli 3 lata temu. 

profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Bruno79,

 

Telewizor, który posiadasz jest z 2015 roku. Rozumiemy, że mogłeś kupić go w 2017 ale nie jest to już najnowszy sprzęt.

Skoro restart nie pomógł spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne i zrobić ponowną aktualizację oprogramowania. Poniżej informacja dotycząca aktualizacji: https://www.sony.pl/electronics/support/downloads/00016208

profile.country.PL.title
Bruno79
Explorer

Niestety nic to nie dało 😞

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bruno79  skierowałem zapytanie do supportu - oto odpowiedź:


Klient na początek niech zresetuje telewizor do ustawień fabrycznych, jeżeli problem nie zniknie, niech spróbuje zmienić ustawienia routera. Klient musi wybrać na stałe kanał dostępu sieci Wi-Fi na 1 lub 6 i częstotliwość 2,4 Ghz. Klient także może sprawdzić połączenie na innej sieci Wi-Fi np. hotspot w telefonie komórkowym, aby wykluczyć problemy z routerem.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bruno79
Explorer

Klient też dzwonił na infolinię, dostał podobną poradę. Zastosowałem się do wszystkich punktów, włącznie ze sprawdzeniem czy router pracuje na "sztywnym"kanale nr 1. Wszystko jest ok, a TV nie zapisuje hasła.

 

Kojarzę, że gdzieś w sieci widziałem instrukcję czyszczenia pamięci/ustawień niektórych aplikacji w ramach TV. Kojarzę, że to pomagało...do czasu wypuszczenia przez Sony kolejnego updejtu, który powielił błąd dot. m.in. zapisywania haseł.

profile.country.PL.title
Bruno79
Explorer

BTW zapomniałem, TV faktycznie nie jest nowy, ale jakie to ma znaczenie. Jak jest to porada Sony to podam adres do wysyłki i wyślijcie mi nowy TV w podobnym standardzie z góry dziękuję :slight_smile: 

profile.country.PL.title
Bruno79
Explorer

I do Panów ekspertów Sony : nie wprowadzajcie ludzi w błąd, że po restarcie TV do ustawień fabrycznych da się zrobić ponowną aktualizację oprogramowania. Nie jest to możliwe. System wykrywa, że oprogramowanie jest już w najnowszej wersji i nie ma możliwości ponownego updejtu! 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bruno79 sprawę skierowałem ponownie do supportu. W odpowiedzi dostałem informację, że sprawa została przekazana do działu technicznego. Proszę o informację czy otrzymałeś informacje od pomocy technicznej, że zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego.

 

Pozdrawiam