anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kupiłeś/aś xh9096? kupił/a byś jeszcze raz?

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Kupiłeś/aś xh9096? kupił/a byś jeszcze raz?

Zastanawiam się nad zwrotem tv do sklepu. Jestem ciekaw opinii innych urzytkowników, którzy go zakupili, nie wiem czy walczyć z serwisem i gwarancja. Czy to z moim egzemplarzem jest coś nie tak... ewentualnie jaką alternatywę widzicie dla tego tv w podobnej cenie i jakości?

Liczę na szczere odpowiedzi. 

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

opisz proszę, co dokładnie dzieje się z Twoim telewizorem.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Tv resetuje się co jakiś czas podczas oglądania nagle czarny ekran, logo sony, logo android i wraca do momentu w którym był przed resetem.

Do tv podłączony tylko kabel antenowy i internet przez kabel.

 

Po podłączeniu saundbara przez hdmi arc brak spójności w skali dzwięku.

Skala głośności na tv np "0" sound bar "4", nie da się wyciszyć bez urzywania mute,

Regulacja głośności przez pilot tv. soundbar reaguje dużo szybciej niż Tv i kończy się na różnych wartościach np tv 10, SB 24 dopiero wciśnięcie 2x mute synchronizuje urządzenia.

Tv wzbudza saundbar mimo że oba urządzenia są wyłączone (co jakiś czas zapala się dioda na tv i na saundbarze info o połączenie przez hdmi arc po czym oba urządzenia wyłączają się same). Z odłączonym sound barem też sie potrafi wzbudzić na kilka sekund.

Tv z soundbarem polączone przez hdmi arc, brawia sync wyłączona, kabel 2 razy wymieniany za każdym razem to samo, reset pilotem robiony i ustawienia fabryczne też 2x. Infolinia twierdzi że wina oprogramowania, zaproponowali wyłączenie bt wi-fi i podłączenie Sb przez kabel optyczny. (To po co mi taki tv) saundbar z poprzednim tv współ grał bez zarzutów przez arc. Saundbar to Samsung hw-r650 więc wmiarę swież sprzęt, który nie ma nawet roku od zakupu.

Maciej_W
Poszukiwacz

Opis twoich problemow jest zgodny z moimi:

1. Telewizor klika i odpala kino domowe - potrafi tak z 20 razy na godzinę. A później spokój przez dobę.

2. Po około 10min. oglądania gubi synchronizację dźwięku i obrazu (tylko ze źródeł zewnętrznych).

3. Resetuje się, ale nie jest to nagminne.

 

U mnie występuję również widoczne zaciemnienie narożników (słabe podświetlanie tylne w narożnikach)

 

W pierwszych tygodniach byłem z niego zadowolony. Android śmigał aż byłem zaskoczony. Ale chłopaki wydali aktualizację bo nie mieli czasu aby uruchomić HDMI 2.1 przed premierą telewizorów rocznik 2020. I zaczynają się cyrki. Ja nie mam już możliwości zwrotu a szkoda. Na wersję 75 cali wydałem 9000PLN i teraz muszę się męczyć bo software nie został odpowiednio przetestowany. Najgorsze, że zgłoszenie do pomocy technicznej dałem więcej niż dwa tygodnie temu i do dzisiaj nie ma rozwiązania ani możliwości wgrania starszej wersji, która była mniej kłopotliwa. 

 

HEJ SONY NIE CHCENIE Z POWROTEM SWOJEGO 75xh9096. Oddam w dobrej cenie. Będę bardzo wdzięczny. Proszę o kontakt. 

 

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Mi Pani z.obsługi telefonicznej próbowała wmowić ze te pyknięcia to przez obkurczanie obudowy 😪. Dopiero jak jej powiedziałem, że obudowa nie może wzdudzać zewnętrznego audio zmieniła zdanie. 

Oczywiście problemu nie rozwiązała, a ja poprosiłem o servis do domu.

Zobaczymy

profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

Kupiłem dwa tygodnie temu i także występują resety a poza tym nie działa mi netflix od początku zakupu i zgłosiłem to do serwisu sony ale od ponad tygodnia czekam na rozwiązanie tego problemu bo póki co nie wiedzą czemu nie działa a ja tym bardziej zważywszy na to że już próbowałem wszystkich rozwiązań jakie znalazłem na ten problem i ciągle mi wyskakuje błąd (-100) ....

Dałem 6k za telewizor a tu takie cyrki z nim....dla mnie to jakieś niepojęte także chyba nie muszę pisać czy kupiłbym ten model jeszcze raz 

profile.country.PL.title
Kamil89
Użytkownik

Ja mam ten telewizor ponad trzy tygodnie próbowałem już wszystkiego ,obsługa techniczna stawiła się  wczoraj w moim domu gdzie wykonała kolejny reset fabryczny który oczywiście nadal nie pomogl. (5 minut temu sam się zresetował) Pan powiedział że to ma wiele tych modeli i to kwestia aktualizacji gdzie Sony powinno to poprawić (mowa o resetach i budzeniu amplitunera -mam to samo ... Drażni mega ) dodatkowo przed resetem takie coś się robi czasem co widać na wykonanym zdjęciu  . Nic tylko kazdy musi ten problem zgłaszać to może wpuszczą jakaś aktualizacje 

IMG_20201026_162523.jpg

IMG_20201104_101934.jpg

profile.country.PL.title
Fall_Of_Sky
Poszukiwacz

Witam,

mi tez nie ziala netflix (ten sam problem 'niby' z siecia -100 error), probowalem juz wszystkiego, na stronach sa na to instrukcje (SONY.com czy tez glowna strona NETFLIX) - niestety nic nie dziala... podane solucje niczego nie wnosza...

Screen mirroring Apple->TV dziala, ale nie mozna rzuciac Netflixa z iphone na tv, bo, tv odwoluje sie do uruchomienia aplikacji (samo strumieniowanie obrazu jakiegos filmu) - wszak menu dziala przez wspomniany mirroring to samo ogladanie filmow juz nie dziala.


Nie dziala tez wbudowany google Chromecast czy to z komorki (apple, najnowsza aktualizacja 14.2) czy tez z PC (posiadam dwa w syst. windows 10)... po prostu nie rzuca obrazu i juz (mimo ze probowalem wszelkich solucji, z woelogrotnym factory reset i konfigurowaniem wszystkiego na nowo)

Zabawy z kasowaniem updatow aplikacji, zamykanie na sile apek i kasowanie data/cash...resety miekkie i twarde... PO PROSTU nie dzialaja

antywir nic nie blokuje, firewall tez nie, ustawienia routera (czy to wifi czy lan) sa przejzyste i nei blokuja...
jakies sugestie jak sprawic by TV zaczal dzialac?

Tagi (1)
profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

odnośnie tego problemu z netflixem dostałem od Sony taką informacje aby wejść:

HOME - Pomoc - Status i diagnostyka - Informacje systemowe.

a) W przypadku, gdy kod Netflix (Netflix ESN) nie pojawi się na ekranie poniżej opcji Device ID - będziemy musieli zaaranżować dla Państwa naprawę urządzenia.
Celem powyższego należy przesłać dane adresowe, na które usługa ma zostać zaaranżowana.

 

U mnie ten kod nie występuje i na dniach ma przyjechać jakiś technik aby to niby ogarnąć i jeśli Ty tez nie masz tego kodu to nawet nie musisz się silić z tym bo i tak nic nie zrobisz...a chromecast także mi nie działa także wychodzi na to że mamy dosłownie te same problemy z tym tv .....

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

zapraszam do grupy facebookowej gdzie łatwiej będzie wymieniać się swoimi uwagami

 

https://www.facebook.com/groups/1375092012827036/