- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Live tv gezien bij Apps in android tv
In Bravia tv had ik Apps en Spotify nodig om gegevens van Spotify te wissen zodat ik het opnieuw kon koppelen. Maar zag ook bij Apps onder Spotify de app Live tv wat in Google Play store niet bekend is. Is het misschien een systeem app?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bravia TV (type???).
We hebben nog steeds geen glazenbol.
Waarschijnlijk is de "Live TV" applicatie een systeem app voor de ontvangst van de DVBc DVBs of DVBt signalen te ontvangen. Hier is "Live TV" in de 95j en 95k niet aanwezig maar we de "TV" app.
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Live TV kan ik niet verwijderen. Alleen gedwongen stoppen.
En ik heb nog een ander probleem.
Startscherm heeft minder mooi beeld. Als im tv aanzet krijg ik de ene keer wel en de andere keer niet een lichtblauw scherm te zien wat ook vanzelf verdwijnt.
En het systeem is wel up-to-date gweft de tv aan. Hoe kan het verholpen worden dat ik het lichtblauwe kf zwarte scherm wat hdmi is ujtgeschakeld wordt? Want telefonisch wil dat niet. Omdat de telefoonverbinding vanuit Sony heel slecht is helaas.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Helaas gaat deze mail niet over wat ik gisteren merkte met de tv. Gelukkig kon ik de tv gisteravond opnieuw opstarten waarmee de tv bij het aanzetten niet een blauw of zwart scherm laat zien maar startscherm gelukkig. Waardoor ik de tv kan gebruiken met wat ik wil. Spotify, NPO Start, YouTube, Disney+, Videoland, Nintendo switch of blu-ray speler met de hdmi aansluiting. En Live tv dat negeer ik in de Apps bij Instellingen van de tv. Want daar kan ik toch niks mee.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Als er niks wordt gedaan met dit gesprek op het forum van Sony mag ik het dan ook wel verwijderen? Want dit gesprek blijft onopgelost al meer dan 4 weken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dit is het gebruikers forum voor Sony, om ervaringen en als het mogelijk is de helpende hand aan te bieden.
Om een helpende hand mogelijk te kunnen aanbieden is het wel noodzakelijk om te weten over welk type nummer de vraag/probleem gaat. Er is nog steeds geen glazenbol beschikbaar.
73's
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Liever zoek ik morgen contact met Google. Want de software van de tv is van Google. Misschien dat ik dan met het probleem wat betreft de kleuren wat hdmi betreft met hulp van iemand van Google opgelost kan worden. Maar eerst ga ik morgen met iemand van Google chatten vanwege Google Home wat de tv ondersteund omdat Google Home en de tv ook sfeerfoto's hebben alleen is Google Foto's bij Google Home verdwenen waar ik bij bedrijf Sony niet mee geholpen kan worden. Als dus begrepen wordt dat ik dus het probleem niet met Sony op kan lossen dan verwijder ik liever deze topic op het forum. En beantwoord ik de mail wat ik vanwege apps van de tv had gekregen in maart of april ook niet meer. Want ik werd in de mail wat ik 15 april kreeg als heer aangesproken maar ik ben geen heer maar een mevrouw.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Succes morgen met het contact met Google, waarschijnlijk krijg je te horen dat de software in de basis van Google is met het sausje van Sony er over heen. Ook bij Google wordt er gevraagd naar het type nummer van de Bravia TV, want ook zij hebben geen glazenbol.
suc6 ermee,
73's
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt, en hopelijk kom ik met de mensen van Google wel tot een oplossing. Als ik deze bericht verstuurd heb dan laat ik vandaag het nog op het Forum. En heb ik morgen niet dat iemand van Google mij weer naar de hulp van Sony stuurt wat betekend dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd dan haal ik morgen de topic weg als dat mogelijk is op het Forum. Helaas is dat niet mogelijk op het Forum. Als het probleem met hulp van iemand van Google morgen of overmorgen wel op te lossen is dan tik ik morgen of overmorgen op de knop als oplossing accepteren. Dat is niet zo maar dan heb ik hulp van Sony niet meer nodig.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@ElsLobach39 schreef:
Bedankt, en hopelijk kom ik met de mensen van Google wel tot een oplossing. Als ik deze bericht verstuurd heb dan laat ik vandaag het nog op het Forum. En heb ik morgen niet dat iemand van Google mij weer naar de hulp van Sony stuurt wat betekend dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd dan haal ik morgen de topic weg als dat mogelijk is op het Forum. Helaas is dat niet mogelijk op het Forum. Als het probleem met hulp van iemand van Google morgen of overmorgen wel op te lossen is dan tik ik morgen of overmorgen op de knop als oplossing accepteren. Dat is niet zo maar dan heb ik hulp van Sony niet meer nodig.
Geen bericht meer ofdat Google de oplossing heeft.
Waarschijnlijk zonder het typenummer van je Sony Bravia TV kunnen ze je zoals wij ook niet helpen.
73's