Podziel się wrażeniami!
Modem pracuje prawidłowo. Inne urządzenie są podłączone do internetu i działają. Telewizor KD-43XF8505 jest połączony z siecią. Wyświetla się komunikat "Masz połączenie z siecią wifi która nie ma dostępu do internetu".
Zobacz czy masz włączone WiFi wbudowane tak to się nazywa w moim xh9505 może to pomoże
Ustawienia, informacje, uruchom ponownie... wyczytałam to gdzieś na forum i pomogło. Stało się tak po dłuższych wakacjach i odłączeniu prądu.... Przedtem wszystko hulało
Witam, u mnie ten sam problem... nic nie pomaga... włączanie, wyłączanie, trzymanie przycisku, i inne opcje już testowałem...
Może przywrócenie do ustawień fabrycznych coś pomoże?
Mam to samo. Masakra
Witam
Zmieńcie.
Ustawienia, data i godzina, i tutaj automatyczna data i godzina ,użyj czasu z sieci..
U mnie pomogło:)
Pozdrawiam
Dokładnie tak jak napisał arkadio79, zmiana w "Data i godzina" i "Użyj czasu z sieci" i na koniec jeszcze całkowity restart TV.