anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Masz połączenie z siecią wifi która nie ma dostępu do internetu

profile.country.PL.title
stjambo32
Nowicjusz

Masz połączenie z siecią wifi która nie ma dostępu do internetu

Modem pracuje prawidłowo. Inne urządzenie są podłączone do internetu i działają. Telewizor KD-43XF8505 jest połączony z siecią. Wyświetla się komunikat "Masz połączenie z siecią wifi która nie ma dostępu do internetu".

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

 

  • Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
  • Wybierz opcję Ustawienia.
  • Wybierz opcję Sieć lub Konfiguracja sieci.
  • Wybierz opcję Odśwież zawartość internetową.
  • Na 30 sekund wyłącz przewód zasilający modemu lub routera z gniazdka sieci energetycznej

 

profile.country.PL.title
bolek1968
Poszukiwacz

Zobacz czy masz włączone WiFi wbudowane tak to się nazywa w moim xh9505 może to pomoże

 

profile.country.PL.title
AgaPoznan
Poszukiwacz

Ustawienia, informacje, uruchom ponownie... wyczytałam to gdzieś na forum i pomogło. Stało się tak po dłuższych wakacjach i odłączeniu prądu.... Przedtem wszystko hulało 

profile.country.PL.title
Krzychu924
Poszukiwacz

Witam, u mnie ten sam problem... nic nie pomaga... włączanie, wyłączanie, trzymanie przycisku, i inne opcje już testowałem...

profile.country.PL.title
Krzychu924
Poszukiwacz

Może przywrócenie do ustawień fabrycznych coś pomoże? 

profile.country.PL.title
Arttechserwis
Poszukiwacz

Mam to samo. Masakra

Tagi (1)
profile.country.PL.title
arkadio79
Użytkownik

Witam

Zmieńcie.

Ustawienia, data i godzina, i tutaj automatyczna data i godzina ,użyj czasu z sieci..

U mnie pomogło:)

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
newkind
Użytkownik

Dokładnie tak jak napisał arkadio79, zmiana w "Data i godzina" i "Użyj czasu z sieci" i na koniec jeszcze całkowity restart TV.

profile.country.PL.title
stjambo32
Nowicjusz

Spróbuj: .
Następnie ustaw na 'Użyj czasu z sieci'. W razie potrzeby ustaw czas.

Inny sposób 'Uruchom ponownie'.

Gdyby nie pomagało: resetuj modem, wyłącz TV na kilka minut. Możesz
sprawdzić zakładkę jak wyżej