Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam problem z moim TV: Sony KD-55XG8596
Mikrofon nie działał, przeczytałem gdzieś na forum, żeby go sparować, nadal nie pomogło, czytałem też o hard resecie - przytrzymać guzik Power kilka sekund, wtedy nagle po włączeniu mikrofon w aplikacjach działa. Dioda się świeci, jednak po wyłączeniu TV znowu przestaje działać i jedynym rozwiązaniem jest znowu reset androida.
Jakieś pomysły czego to wina? wygląda na to, ze pilot działa tv też, tylko coś z systemem.
Witaj,
Spróbuj przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych i zaktualizować TV do najnowszej wersji oprogramowania . Dopiero po tej procedurze, sparuj pilot ponownie.
Pozdrawiam
Witam Forumowiczów
Mam podobny problem w 55XG9505.
Rady eksperta Sony to standart. Dla nich panaceum na każde zło to
reset do ustawień fabrycznych.Niestety to nic nie daje oprócz zabawy
z ponownym instalowaniem pobranych aplikacji. W moim przypadku
pomaga wyłączenie bluetooth,choć nie za każdym razem. Wtedy
ponownie paruję pilota. Taka zabawa w topowym modelu to jednak
trochę żenujące. Uważam,że błąd tkwi w oprogramowaniu pilot lub telewizora.
Gorzej jeżeli to sprawa aktualizacji telewizora bo nowa może więcej popsuć
niż naprawić.
Misiek1955
Odpowiadam sam sobie. Tego na Forum jeszcze nie było.
Poświęciłem trochę czasu dwukrotnie przywróciłem ustawienia fabryczne.
Odbudowałem swoje zasoby-Kodi i wiele innych. Skonfigurowałem pilota
(w moim tv jest pilot premium) Wszystko pięknie zadziałało do pierwszego
wyłączenia. Po włączeniu oczywiście wyszukiwanie głosowe nie działa.
Pomarańczowa dioda nie świeci. Po wyłączeniu bluetooth i ponownym
włączeniu działa. Wyłączam telewizor po dwóch godzinach włączam nie działa.
Tym razem musiałem jeszcze dodatkowo ponownie sparować pilota.
Myślę ,że najwyższy czas ,aby tęgie głowy z Sony rozwiązały problem
bo ta zabawa zrobiła się nudna. Uważam, że jest to sprawa oprogramowania.
Bardzo proszę o konkrety,bo ciągłe pisanie o ustawieniach fabrycznych,kasowaniu
pamięci można włożyć między bajki.
Misiek1955
Misiek1955
Cześć!
Faktycznie wygląda na to, że nie jest to normalne funkcjonowanie sprzętu. Zasięgniemy opinii wsparcia technicznego i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Witam,
@misiek1955 najczęściej w takim przypadku pomaga wyczyszczenie pamięci podręczne samej aplikacji Google.
Pozdrawiam
Cześć
Czy problem rozwiązany? W moim KD-65AG9 mam dokładnie tak samo jak opisujesz. Próbuję dodzwonić się do wsparcia SONY ale bezskutecznie, więc wypełniłem formularz zgłoszeniowy i za wyjątkiem, że moja sprawa została zarejestrowana (nadano numer identyfikacyjny) nic się nie dzieje. Jeśli możesz daj znać jak rozwiązałeś ten problem
Witam,
Zgłosiłem sprawę do supportu - oto odpowiedź:
Sprawa jest badana przez dział inżynierów Sony i rozwiązanie najprawdopodobniej zostanie zaimplementowane z nową aktualizacją oprogramowania. Funkcjonalność mikrofonu powinna powrócić również po wyłączeniu oraz włączeniu modułu bluetooth.
Pozdrawiam
do djrychu
Widzę,że masz dużo wolnego czasu.Angażujesz się prawie przy
każdym temacie.Dziwi mnie jednak,że Twoje rady powielają informacje
które już się pojawiły-choćby w moich postach. Problem chociaż nie tak
jak być powinno został czasowo rozwiązany przez krakowski serwis(już o tym pisałem)
Otóż w przypadku XG9505 wystarczy zmienić pilota choćby na RMF-TX310E
i wszystko działa. Twoje rady typu czyszczenie pamięci podręcznej i wiele
innych nie mają sensu. Od "eksperta" wymagamy więcej.
misiek1955
Witam,
@misiek1955 co do za dużej ilości czasu to by polemizował. Rady które dostarczam mają pomóc i nie zawsze muszą być trafne. Czasami są one też wynikiem wcześniejszych rad innych użytkowników (być może też Twoich) z poprzednich wątków, bądź też rezultatem kontaktu z supportem. Każdy sam decyduje czy z nich skorzystać czy nie. Właśnie na tym polega idea tego forum. Pamiętaj status eksperta nie wynika z tego, że jestem pracownikiem Sony mającym dostęp do wszystkich urządzeń a tym, że często udzielam się na forum dzieląc się swoją wiedzą i chcę pomóc innym.
Najczęściej w takim przypadku pomaga wyczyszczenie pamięci podręczne samej aplikacji Google.
W przypadku tej konkretnej rady która napisałem wynikała ona właśnie kontaktu z supportem, który takie coś zasugerował. Jeśli moja pomoc nie jest dla Ciebie wystarczająca nie musisz z niej skorzystać i zawsze może odezwać się bezpośrednio do supportu lub zgłosić sprawę do serwisu. Myślę, że będąc już dłuższy czas na forum zauważyłeś (o czym sam zresztą wspomniałeś), że często taki kontakt kończy się hasłem "Proszę przywrócić TV do ustawień fabrycznych".
Pozdrawiam