Podziel się wrażeniami!
Mam pytanie odnośnie poleceń głosowych z telewizora. Czemu jak np. powiem ktora godzina to głos z tv nie mówi płynnie tzn. godzina osiemnasta trzydziesci. Tylko mówi jeden osiem kropka bakslash trzy zero przecinek itp. Kiedyś głos z tv brzmiał normalnie i nie było zadnego problemu. Czy coś przestawiło się, czy niestety coś się zchrzaniło? Co trzeba zrobić aby wrócić do normalnego działania?
Sony KD-55XD8505 wersja oprogramowania PKG 5.435.0184EUB
Mamy taką odpowiedź:
W tej sytuacji warto sprawdzić i zmienić ustawienia przetwarzania liczb i intonacji poprzez: Home, Ustawienia, Ustawienia dostępu, Przetwarzanie tekstu na mowę, Konfiguracja funkcji, Ustawienia zmiana tekstu na mowę, Przetwarzanie liczb oraz intonacja.
Dajcie znać, czy pomogło.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Droga Pani @Barbara_K przecież ta podpowiedź padła już w maju od @Agnieszka_J i nic to nie pomaga dalej jakieś lucis ateranse content input itd.Prosimy o inne skuteczne rozwiązanie.
Już wszystkie opcje sprawdzone a nic dalej się nie zmienia. Myślałem że po tej najnowszej aktualizacji coś się zmieni ale niestety, dalej to samo.
@zbygaaj dzięki za czujność. Zgłosiłam, że te opcje nie działają. Dam znać jak tylko pojawi się odpowiedź.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Dzień dobry, oto najnowsza odpowiedź z działu wsparcia, po naszym ponownym zgłoszeniu:
-----------------
A czy zmiana w ustawieniu 'Zmiana tekstu na mowę' i wybraniu języka na polski przynosi zmianę? Ewentualnie można by było zainstalować język polski także w zakładce 'Zmiana teksu na mowę'. Niestety w tej chwili inne rozwiązanie nie przychodzi nam do głowy.
---------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Niestety, już dawno próbowałem to robić, nawet zmieniałem na inny język aby powrócić do polskiego ( myślałem że coś się doinstaluje) ale dalej to samo.
Witam,
@anci1975 ponownie przekazałem Twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:
Jeśli odbiornik jest na gwarancji, to proponuję sprawdzenie go przez placówkę serwisową.
Pozdrawiam
@Agnieszka_J to jak tam od maja coś support odpowiedział ?! ?! @djrychu odpowiedź z serwisu pod tytułem dobre rady zawsze w cenie to nie jest mankament jednego egzemplarza bo jak widać kilka osób ma z tym problem w różnych TV. Właśnie słucham tego steku xxxxxxx a zapytałem tylko o temperaturę.