Podziel się wrażeniami!
Od wczoraj korzystam z NEFLIX-a, wykupiłem abonament w jakości HD/UHD,
niestety mimio szybkiego łącza i prawidłowych ustawień jakość przyblokowana jest do 480p.
Pomoc techniczna NETFIX-a nie istenieje, więc nawet nie ma co tam pytać, ten konkretnie telewizor
powienien obługiwać NETFLIX-a w UHD, choć na liście modeli obsługujacych go nie ma ale są starsze:
https://help.netflix.com/en/node/23878
Pytanie - czy ktokolwiek uzyskał jakość HD/UHD w NETFLIX na TV SONY?
Ja full włączyłem na tym modelu tv. Jak sprawdzić parametry obrazu? Gdzie ma być info na materiale video czy HD czy UHD?
Co to znaczy "Ja full włączyłem na tym modelu tv"?
Chy zrobiłeś to w NETFLIX? Na głównym pilocie od TV po lewej od przycisku "NETFLIX" jest przycisk "info".
Po wciśnięciu tego guzika w lewym górnym rogu TV masz ilość pikseli obrazu. U mnie max 480, a powinno być 2160 dla UHD a 1800 dla FHD.
Pewnie zależy od łącza net,film dertdevil jest w 4k a ja mam 1080. Pisałem o full bo wszedłem na stronę web i tam wybrałem abonament plus inne ustawienia np jakość auto lub UHD. Masz słabe łącze internetowe na 4k, ja też.
Wow! Dobra wiadomość że się da! Dziękuję za odpowiedź. Ja mam abonament z HD i UHD, i u mnie tylko 480p,
Możliwe że to kwestia łącza, ale z YT wszystko śmiga...NETFILX wymaga teoretycznie 25 Mbps do UHD,
u mnie jest w tej chwili średnio 35 Mbps stabilnie przez LTE. Po za tym jak miałem na "auto" to nawet na chwilę
nigdy nie przeskoczyło na więcej niż 480 - dziwne, po czasem przeskakiwało na mniej. Wczoraj zmieniłem na najwyższą jakość odtwarzania jako domyślną, więc nie wiem czy jeśli łącze jet za wolne to będzie 480p? a czemu po porstu nie będzie się dłużej buforować? Kiedy kupiłeś abonament? Teraz w styczniu? Rozumiem że jesteś z Polski? Bo ja jeszcze myślałem że ten darmowy miesiąc jest przymusowy i w tym pierwszym miesiącu nie ma jakości HD i UHD. I jeszcze coś - rejestrowałeś TV z przeglądarki w PC - ja nie bo wg mnie nie ma takiej opcji w menu NETFLIX.
Na marginesie dodam że jestem mile zaskoczony dźwiękiem z NETFLIX,
działa DD 5.1 i amplituner bez problemu odtwarza DD 5.1 po HDMI przez ARC
Od wczoraj mam tz aktywowalem przez tv. Jak kupiłem jesieni ten model tv to nacisnalem przycisk netflixa i zgłosiłem chęć mailowo. Jestem z RP. Zobaczy się jak ta usługa się rozwinie. Jestem gotów płacić za dobrą,pełną ofertę te 50zl. Dźwięku jeszcze nie sprawdzałem ale to żaden problem na ampli.
Ja aktywowałem z PC, bo niechciało mi się pisać pilotem, ale w TV loguję się na to samo konto, zresztą pakiet ma obsługiwać do 4 ekranów. Nie wiem w czym problem u mnie z tym 480p, nie wiem tez do końca na czym polega ten darmowy miesiąc, bo musiałem zapłacić i tak - czyli pewnie po miesiącu dopiero pobiorą opłatę
- może wtedy dopiero aktywują 4K - ale to by było bez sensu...
Też chetnie zapłacę 50 PLN/msc jeśli to będzie działać w 4K lub chociaż w FHD, z tym że jak na razie cała oferta (nie tylko 4K) jest wg mnie bardzo uboga lub nie w moim guście.
Zresztą, bierzesz np kategorię "thriller" i tam jest m.in. Pulp Fiction, bierzesz kategorię "akcja" i tam też Pulp Fiction...i tak ze wszystkim.
Do tego tam w ogóle nie ma klasycznych pozycji, praktycznie NIC nie można wyszukać...bo nic nie ma!
Ale nic to. Dziękuję za odpowiedzi, jeżeli ruszy u mnie to 4K lub HD to dam znać.
Na innym forum czytałem że Gosć miał predk. neta 60 -stkę i film stopniowo podnosil sobie rozdzielczosc aż osiagnął FHD 1080 p, o 4k pisał, że mozna zapomnieć przy takim łączu.. MOże ten serwis jednak potrzebuje znacznei wiekszej prędk. netu żeby nie bylo prioblemów w 4k.
Lolek jak byś wszedł na stronę netflixa to byś nie pisał takich rzeczy. Serwisowi starczy 7gb dla 4k, a ja mam do 7 i mam fhd. Widocznie ciut mi brakuje do 4k ale na tą chwilę cierpliwie patrzę i oceniam. Po to okres próby by ewentualnie zrezygnować z full opcji. Następnie istotne jak Netflix podchodzi do innego IP na każdym z 4 ekranów/odbiorników. Wszystko się rozwija i buduje więc się zobaczy.