- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
marca 2019
marca 2019
NETFLIX w SONY Android
Witam
TV Sony oczywiście na Androidzie. Mam problem z Netflix-em, żeby się zalogować do aplikacji Netflix muszę zresetować system ( wszystko ustawione i zapamiętane )- tylko wyjęcie wtyczki z gniazdka. Tego samego dnia nie ma problemu, natomiast na dzień następny aplikacja wczytuje się w nieskończoność ?????????
3 ODPOW. 3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
marca 2019
marca 2019
zrób aktualizację aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
marca 2019
marca 2019
Podobno problem miał zostać naprawiony, ale u mnie też występuje. Przytrzymaj home na pilocie i zabij aplikację Netflixa. Ponownie odpal i teraz powinno wejść normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
marca 2019
marca 2019
Dzięki, ale na razie działa-zobaczymy jak dlugo. Jak coś będzie nie tak to spróbuję Twojej rady