Podziel się wrażeniami!
Witam. Proszę o pomoc w naprawie. Niestety telewizor znowu zepsuty. Gwarancja upłynęła 19.10.21
Może ktoś już miał taki defekt i podpowie co może być uszkodzone i czy warto naprawiać . Telewizor czasami pokazuje cos na ekranie zaraz po wyjściu z trybu czuwania. dioda jest cały czas na biało. trwa to do max kilku sekund i znika. Dźwięk działa. Obraz nie robi się czarny lecz lekko niebieskawy jakby matryca była zasilona. Po resecie to samo. Można wejść w tryb serwisowy na moment bo znika. Czy gwarancja biegnie od nowa od daty ostatniej naprawy?
To tylko sony sprzęt i serwis na najniższym poziomie . Oddałem odtwarzacz 4k blu ray 800 do naprawy bo nie wysyła przez hdmi audio formatów dźwięku zapisanych na płycie tylko pcm i twierdzą że sprzed jest sprawny .Masakra zero pojęcia, a szef serwisu w Poznaniu wręcz opryskliwy poprostu dramat nigdy więcej tej marki
Jeśli wymienili produkt lub dokonali znaczących napraw to gwarancja biegnie od nowa na cały produkt. Jeśli wymieniono znaczącą część to gwarancja płynie od nowa na tą jedną część (np. matryce)
Suport zgodził się zając sprawą wiec jest nieźle, szczegóły dodam jak sprawa się rozwinie.
Serwis tragedia a jeszcze Sony mi dało namiar na serwis który od zeszłego czwartku nie ma czasu się skontaktować a na maila w którym napisałem że już sie z nimi kontaktowałem odpisują mi bym to ja się z nimi kontaktował . Jak by to był serwis który ja sam sobie wybrałem .
Wlaczylem sobie jeszcze menu servisowe w celu wyswietlenia czasu pracy tv i wyszlo prawie 5000 godzin dzielac to na 2 lata wychodzi ze ok 7 h dziennie. No tragedia.
Witam. Sporo czasu minęło. Przedstawicielstwo firmy zgodziło sie na naprawe gwarancyjna mimo upływu okresu -tydzień po gwarancji. Jestem bardzo zadowolony tv wymieniony na odnowiony w wyniku uszkodzonej matrycy. Nowy ekran nie posiada wad podswietlenia i wydaje sie byc duzo leprzy od poprzedniego. Serwisowi z Krakowa daje 6 za świetna robote i dbalosc o sprzet. Niestety logistyka calej operacji jak i poprzedniej naprawy uszkodzonego modulu beznadzieja . Sprzet musi byc przygotowany do odbioru na czas co do minuty bo pan kreci nosem jak trzeba 5 min zaczekac gdy docieram z pracy 0,5 km . Jak nie to bedzie dopero za tydzien. Wiem ze konkurecja tez na S robi to na calkiem innym poziomie dlatego po latach przywiazania stwierdzam ze nie warto ale tylko ze wzgledu na podejscie do klienta bo sprzet sie kazdy psuje.