Podziel się wrażeniami!
Niestety odradzam TV firmy SONY, po moich doświadczeniach z KD-55XF9005 wiem że popełniłem błąd decydując się na ten właśnie TV. Mam go dwa lata był w serwisie dwa razy, bo na ekranie pojawiły się plamy. Pierwszym razem serwis wyczyścił matrycę ale w drodze wyjątku bo tego rodzaju wady nie podlegają gwarancji. okazało się że matryce nie są szczelne i mogą się pod nie dostać insekty - muszki owocówki, jakieś pełzaki itp. Producent twierdzi że to wina użytkownika i powołuje się na jeden zapis w instrukcji obsługi aby tv został zainstalowany z dala od miejsc występowania insektów. Drugim razem dokładnie po roku problem pojawił się powtórnie i tu niestety już producent nie wyczyścił matrycy, nie zrobił nic, twierdząc że to nie podlega gwarancji. Obecnie mam na ścianie TV z kilkoma plamami nawet nie myślę co będzie w kolejnym roku. Można oczywiście wyczyścić na swój koszt za jedyne 450 zł. Myślę że w każdym domu mieszkaniu mogą być jakieś insekty które zresztą światło matrycy zawsze przyciąga, a matryca powinny być tak skonstruowana aby przewidzieć taką możliwość. No i niestety support to dramat nawet jak poprosiłem o oficjalne pismo aby zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta to tylko emaila z treścią wysyłali.
"dziekujemy za ponowny kontakt z firma Sony. Uprzejmie informujemy, ze po ponownym rozpatrzeniu Pana sprawy, wniosek o reklamacje zostal odrzucony. Uprzejmie informujemy, ze insekty pod matryca nie wliczaja sie pod uslugi gwarancyjne.