anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

OSTRZEGAM! Sony 65XE8505 USZKODZONY mechanicznie w autoryzowanym serwisie-reklamacja odrzucona UWAGA

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

OSTRZEGAM! Sony 65XE8505 USZKODZONY mechanicznie w autoryzowanym serwisie-reklamacja odrzucona UWAGA

Witam,

Chciałem przestrzec użytkowników produktów marki SONY przed autoryzowanym serwisem a także podejściem SONY do reklamacji.

Poniżej opiszę całą sytuację jaką obecnie przechodzę w procesie reklamacji.

Na matrycy mojego telewizora SONY 65XE8505 pojawiły się w kilku miejscach od wewnętrznej strony niezidentyfikowane bliżej zabrudzenia/owady. Po zgłoszeniu reklamacji serwis odebrał telewizor do naprawy/czyszczenia.

Po 2 tygodniach oczekiwania telewizor został do mnie dostarczony wieczorem w piątek 29.01, był on cały wychłodzony, pokryty skondensowaną parą wodną, niestety nie miałem szans sprawdzić dokładnie stanu matrycy, po wytarciu rosą ponownie z racji wychłodzenia zachodził mgiełką. Podpisałem odbiór, bo wizualnie wyglądał OK na pierwszy rzut oka. Oczywiście włączenie telewizora również odpadało z racji wychłodzenia co odradził dostawca, inaczej mógłbym stracić gwarancję.

Następnego dnia rano przy świetle dziennym w miejscach gdzie znajdowały się zabrudzenia moim oczom ukazały się takie oto pamiątki pozostawione przez autoryzowany serwis:

rysy wewnetrzna strona matrycy.jpg20210201_131437.jpg

 

Postanowiłem zgłosić sprawę mailowo do Sony Customer support, w odpowiedzi dostałem wiadomość kopiuj/wklej by zgłosić sprawę w formularzu naprawy itd. Stwierdziłem, że zadzwonie w takim razie do Supportu, tam miły Pan polecił aby sprawę zgłosić bezpośrednio do serwisu, ponieważ SONY nie jest tu stroną. Niestety posłuchałem Pana, który teoretycznie powinien znać się na swojej pracy.

Zgłosiłem sprawę mailowo do serwisu MIK Radom, po upływie ustawowych 14 dni milczenia z ich strony, zadzwoniłem ponownie do supportu, inny Pan zgłosił reklamację na źle wykonaną naprawę. Po około 2 tygodniach eskalacji mojej sprawy dostałem informację, iż moja reklamacja została odrzucona ponieważ serwis twierdzi, iż dokładnie sprawdziłem sprzęt i podpisałem dokument odbioru co całkowicie zamyka sprawę.

 

W międzyczasie na telewizorze zaczęły się ujawniać nowe wady pozostawione przez autoryzowany serwis.

Pojawił się clouding, smugi i plamy, przed naprawą telewizor nie posiadał tych wad. Zdjęcia poniżej:

clouding i smugi1.jpgIMG-20210315-WA0030.jpgplamy na tv zaznaczone.jpg

 

Stwierdziłem, że zanim opiszę całą sytuację zadzwonię raz jeszcze do customer support i spytam czy to ostateczna i nieodwołalna decyzja, czy biorąc pod uwagę sytuację, że telewizora ze względu na panujące warunki nie byłem w stanie sprawdzić bezpośrednio przy dostawcy jest szansa żeby ponownie podeszli do tej sprawy uwzględniając niesprzyjające okoliczności.

Traf chciał, że połączyło mnie z Panią która chciała pomóc, ale wg tego co zobaczyła, zgłosiłem reklamację zbyt późno i dlatego została odrzucona- przypomnę- zgłosiłem reklamację mailowo w 1szy roboczy dzień po dostawie telewizora, następnie telefonicznie gdzie zostałem wprowadzony w błąd i nakazano mi pisać do serwisu.

Pani mnie poinformowała, że jak najbardziej złoży dla mnie raz jeszcze reklamację i załączy wszystkie korespondencje i maile z datami i zdjęciami(poprzedni zgłaszający nie zadał sobie tyle trudu), ale niestety nie obiecuje pozytywnego rozpatrzenia reklamacji z racji na późne jej późne zgłoszenie.

Nie są tu łagodzące okoliczności 2 krotnego wprowadzania mnie w błąd przez pracowników Sony Customer support, ani to, że matryca porysowana jest ewidentnie od wewnętrznej strony, czego sam nie mógłbym zrobić.

W tej chwili czekam, aż SONY ponownie zacznie eskalować moją sprawę, natomiast po tym co usłyszałem, mam wrażenie, że ze strony serwisu i działu reklamacji zostanie zrobione wszystko by reklamację odrzucić i nie poczuć się do jakiejkolwiek winy w tym przypadku.

Niestety ale mam bardzo wiele do zarzucenia fachowości, jakości, kompetencjom autoryzowanego serwisu jak i Customer Supportowi SONY.

 

79 ODPOW. 79
profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

Wow, wychodzi na to, ze wymienia Ci telewizor. Teraz uwazaj bo najlepsze jest to, ze moga Ci wymienic na ten sam model lub o zblizonych parametrach, ale egzemplarz nie musi byc nowy, tak maja w warunkach gwarancji zapisane. Moze to byc egzemplarz po naprawie, ktory ma przepracowane pare tysiecy godzin. Mnie tak kiedys chcieli wcisnac stary telewizor z gorszymi wadami niz moj co go oddalem.

Od razu stan na stanowisku ze starego telewizora nie przyjmujesz i tylko wymiana na nowy albo zwrot kasy, zebys nie zostal ze smieciem kotry sie nie bedzie nadawac do uzytku. Daj zna jak beda jakies decyzje. Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Panie nawet nie wiesz jaki syf się zrobił. Wysłałem do sklepu reklamacje w formie gwarancji ale że wybrałem Niezgodny towar z opisem zrobiła się automatycznie rekojmia. Serwis natomiast dostał informacje jako gwarancja nie rekojmia. 

 

Serwis chce mi wysłać odnowiony ten sam model mimo że nie ma funkcji o których pisałem a sklep mówi że może będę mógł wymienić na inny np LG tylko teraz muszą czekać na info z serwisu ehh szkoda gadać może do końca tygodnia uda się załatwić bo póki co nikt nic nie wie a serwis i tak minimum za 2 tyg by odesłał tv bo czasu nie mają 

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Dostałem telefon że jutro dostane tv między 10 a 12. Miało być w przyszłym tygodniu i sklep miał załatwić że będzie inny model a tu nic.. chyba przejdę się do sklepu znowu .

 

 

Edit. Telewizor nie ma dźwięku,  byłem tak przejęty obrazem że dopiero po 30min zorientowałem się że coś jest nie tak. 

Poszła druga reklamacja

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

Taką odpowiedź dostałem od SONY gdy zapytałem o ich decyzję, wcześniej przez półtora tygodnia po wydaniu "ekspertyzy" przez serwis MIK Radom milczeli. Dokumentację przesłałem Pani Rzecznik Praw Konsumentów.

Według mnie widać czarno na białym jak Sony podchodzi do klientów i zapisów gwarancji, a także pokazuje realną jakość ich serwisu. Proszę obejrzyjcie zdjęcia i odpowiedź serwisu i SONY.

 

 

 

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

nowa odp.jpg

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Drobne problemy kosmetyczne xD 

Drobnymi nazwałbym zaciemnienie w rogach ekranu bo tego praktycznie nie da się uniknąć 

 

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

Wg Sony u mnie to tylko kosmetyka, ale pociesze Cie bo takie zagrywki, że wysyłają Ci na wymianę niesprawny telewizor to nie tylko Tobie się zdarzyły, poczytaj w necie, albo nie, bo nie będziesz mógł zasnąć:)

 

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Ciekawe ile serwis ma szans na naprawę, teraz robiąc reklamacje  zaznaczyłem że chcę wymienić na LG oled, dopłacę różnice w cenie a nie chce naprawy

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

U SONY to nie przewidzisz, to jest na chybil trafil jak w lotku, podobno bywaja tez niektorzy zadowoleni z obslugi i serwisu, ale jak sie wczytasz w ich wczesniejsze komentarze to nie wykazywali entuzjazmu, zastanawiajace sa te przemiany...

Wrzuce zdjecie uzasadnienia odmowy bo tamto pomniejszylo nie wiem czemu ze z lupa trzeba sie wczytywac.

nowa odp sony.jpg

profile.country.PL.title
Wicia75
Użytkownik

Zgodzę się z tobą serwis sony w Polsce to tragedia i firma powinna coś z tym zrobić. Moja sytuacja była trochę inna od twojej, bo mój telewizor miał parę dni a dlaczego zmieniłem zdanie. Bo w ostateczności załatwili sprawę, tak jak powinni. Tylko po co ten nerwy w międzyczasie z serwisem i traktowanie klienta już na starcie tak jakby nie miał racji.