anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

OSTRZEGAM! Sony 65XE8505 USZKODZONY mechanicznie w autoryzowanym serwisie-reklamacja odrzucona UWAGA

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

OSTRZEGAM! Sony 65XE8505 USZKODZONY mechanicznie w autoryzowanym serwisie-reklamacja odrzucona UWAGA

Witam,

Chciałem przestrzec użytkowników produktów marki SONY przed autoryzowanym serwisem a także podejściem SONY do reklamacji.

Poniżej opiszę całą sytuację jaką obecnie przechodzę w procesie reklamacji.

Na matrycy mojego telewizora SONY 65XE8505 pojawiły się w kilku miejscach od wewnętrznej strony niezidentyfikowane bliżej zabrudzenia/owady. Po zgłoszeniu reklamacji serwis odebrał telewizor do naprawy/czyszczenia.

Po 2 tygodniach oczekiwania telewizor został do mnie dostarczony wieczorem w piątek 29.01, był on cały wychłodzony, pokryty skondensowaną parą wodną, niestety nie miałem szans sprawdzić dokładnie stanu matrycy, po wytarciu rosą ponownie z racji wychłodzenia zachodził mgiełką. Podpisałem odbiór, bo wizualnie wyglądał OK na pierwszy rzut oka. Oczywiście włączenie telewizora również odpadało z racji wychłodzenia co odradził dostawca, inaczej mógłbym stracić gwarancję.

Następnego dnia rano przy świetle dziennym w miejscach gdzie znajdowały się zabrudzenia moim oczom ukazały się takie oto pamiątki pozostawione przez autoryzowany serwis:

rysy wewnetrzna strona matrycy.jpg20210201_131437.jpg

 

Postanowiłem zgłosić sprawę mailowo do Sony Customer support, w odpowiedzi dostałem wiadomość kopiuj/wklej by zgłosić sprawę w formularzu naprawy itd. Stwierdziłem, że zadzwonie w takim razie do Supportu, tam miły Pan polecił aby sprawę zgłosić bezpośrednio do serwisu, ponieważ SONY nie jest tu stroną. Niestety posłuchałem Pana, który teoretycznie powinien znać się na swojej pracy.

Zgłosiłem sprawę mailowo do serwisu MIK Radom, po upływie ustawowych 14 dni milczenia z ich strony, zadzwoniłem ponownie do supportu, inny Pan zgłosił reklamację na źle wykonaną naprawę. Po około 2 tygodniach eskalacji mojej sprawy dostałem informację, iż moja reklamacja została odrzucona ponieważ serwis twierdzi, iż dokładnie sprawdziłem sprzęt i podpisałem dokument odbioru co całkowicie zamyka sprawę.

 

W międzyczasie na telewizorze zaczęły się ujawniać nowe wady pozostawione przez autoryzowany serwis.

Pojawił się clouding, smugi i plamy, przed naprawą telewizor nie posiadał tych wad. Zdjęcia poniżej:

clouding i smugi1.jpgIMG-20210315-WA0030.jpgplamy na tv zaznaczone.jpg

 

Stwierdziłem, że zanim opiszę całą sytuację zadzwonię raz jeszcze do customer support i spytam czy to ostateczna i nieodwołalna decyzja, czy biorąc pod uwagę sytuację, że telewizora ze względu na panujące warunki nie byłem w stanie sprawdzić bezpośrednio przy dostawcy jest szansa żeby ponownie podeszli do tej sprawy uwzględniając niesprzyjające okoliczności.

Traf chciał, że połączyło mnie z Panią która chciała pomóc, ale wg tego co zobaczyła, zgłosiłem reklamację zbyt późno i dlatego została odrzucona- przypomnę- zgłosiłem reklamację mailowo w 1szy roboczy dzień po dostawie telewizora, następnie telefonicznie gdzie zostałem wprowadzony w błąd i nakazano mi pisać do serwisu.

Pani mnie poinformowała, że jak najbardziej złoży dla mnie raz jeszcze reklamację i załączy wszystkie korespondencje i maile z datami i zdjęciami(poprzedni zgłaszający nie zadał sobie tyle trudu), ale niestety nie obiecuje pozytywnego rozpatrzenia reklamacji z racji na późne jej późne zgłoszenie.

Nie są tu łagodzące okoliczności 2 krotnego wprowadzania mnie w błąd przez pracowników Sony Customer support, ani to, że matryca porysowana jest ewidentnie od wewnętrznej strony, czego sam nie mógłbym zrobić.

W tej chwili czekam, aż SONY ponownie zacznie eskalować moją sprawę, natomiast po tym co usłyszałem, mam wrażenie, że ze strony serwisu i działu reklamacji zostanie zrobione wszystko by reklamację odrzucić i nie poczuć się do jakiejkolwiek winy w tym przypadku.

Niestety ale mam bardzo wiele do zarzucenia fachowości, jakości, kompetencjom autoryzowanego serwisu jak i Customer Supportowi SONY.

 

79 ODPOW. 79
profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Ciekaw jestem co z moim, po moim telefonie 3 godziny później pojawił się Pan uwaga z MIK Radom. Już się boję w jakim stanie wróci przez to co piszecie a do tego widziałem jak go wrzuca do samochodu. Telewizor "zabezpieczył " owijając Raz streczem

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

, to niedobrze, ze nie miales opakowania, ja swoj zawsze w oryginalnym opakowaniu dawalem co i tak nie pomoglo. Przygotuj sie na obior, zalatw sobie dobre oswietlenie/latarke i sprawdz cala matryce dokladnie centymetr po centymetrze, a kierowca niech czeka, bo jak podpiszesz papier i go wypuscisz to juz masz pozamiatane. Włącz telewizor i sprawdz jak wyglada obraz czy nie zostawili jakiegos brudu na matrycy od srodka. W razie jakichkolwiek uszkodzeń niech kierowca to wpisze na protokole.

 

Niestety u mnie sytuacja jak byla fatalna tak jest, chwile temu na stronie MIK Radom pojawił się taki status:

ekspertyza.pngDzwoniłem tam bo chciałem się dowiedzieć co w takim razie technik sprawdzał, pokazywałem rysy kierowcy, itd. ale dowiedziałem się, że dziś już nie ma możliwości rozmowy z technikiem i proszę dzwonić w poniedziałek.

Ehh ręce mi już opadają, nie chce mi się komentować.

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Powiem Ci że nie chciałem sięgać pudełka z piwnicy, będzie lekko zadrapany to Powiem że dawałem w idealnym stanie więc taki mam dostać z powrotem. 

Ja głównie dałem powód że brak funkcji które były podane w reklamie a że nadal ich nie ma to raczej tego nie unikną 

Jak to się sprawdza latarką? Lepiej dokładnie wiedzieć co i jak. Co zrobić jak będzie zimny odpalić czy nie?

U mnie mik radom daje ciągle status 

"Naprawa domowa Umówiona" ale zabrali na serwis.

 

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

Po prostu poświeć po matrycy i patrz dokładnie, te moje rysy widać jak pada na nie światło słoneczne, lub przyświecisz latarką, jak jest ciemno albo słabe oświetlenie to na pierwszy rzut oka nie widać, trzeba się dobrze przypatrzyć.

Mam nadzieję, że Ci nie zniszczą telewizora, czy uznają reklamację nie wiem.

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Też miałeś naprawa (oczekuje) ?

received_216742013151773.jpeg

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

tak, tak było, pozniej jest w realizacji  a pozniej w dostawie

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

I jak wygląda rozwiązanie problemu, czy serwis centralny ugiął się czy dalej problem jest nierozwiązany?

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Grzecznie w piątek zadzwoniłem zapytać ile jeszcze czasu mają na sprawdzenie tv to pani wielce oburzona MAMY JESZCZE 3 DNI ROBOCZE NA OCENIENIE  i się rozłączyła także koło 4 się dowiem

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

kurtion, oczywiście, że nie przyniosło to wszystko żadnych pozytywnych efektów, cała ta sprawa to żenada, nie wiem po co była szopka z odbieraniem telewizora i wożeniem go do Radomia skoro z góry jasne było stanowisko serwisu i SONY. Telewizor dostarczyli mi 26.04.21, ale nie miałem czasu was o tym poinformować bo miałem inne rzeczy na głowie, do tego chciałem sprawdzić w dniach kolejnych czy nie pojawiły się nowe niespodzianki pozostawione przez serwis i poczekać na kontakt Supportu z jakimkolwiek odniesieniem się do ekspertyzy.

Z pozytywów- nie zniszczyli nic już bardziej ponadto co wcześniej.

W ekspertyzie którą zamieszczam poniżej, potwierdzili fakt występowania rys, stwierdzając, że rysy te nie przeszkadzają w użytkowaniu odbiornika- pewnie są zgodne ze specyfikacją producenta!

 

Co najlepsze czekałem również na jakikolwiek kontakt ze strony supportu Sony, minął tydzień, myślicie, że się doczekałem? Jesteście w błędzie, brak maila, telefonu, czegokolwiek.

Serwis wziął tv później oddał z kwitkiem ekspertyzy i tyle w temacie.

Ignorancja, brak profesjonalizmu w dalszym ciągu, brną w to z godnym pożałowania uporem.

Przekazałem informację i ekspertyzę do rzecznika praw konsumenta, zobaczymy co będzie dalej.

 

WnerwionyWiciu, mój załatwili w 4 dni wliczając w to weekend ale tam z samej góry poszło zlecenie do szybkiego odwalenia mojej reklamacji, Ty wychodzi, że jesteś jednym z wielu w kolejce i odwalą Twoją gwarancję w toku normalnych 14 dni:) Chociaż życzę powodzenia i trzymam kciuki, pamiętaj żeby dobrze sprawdzić sprzęt i nic nie podpisywać póki nie będziesz pewny, że jest OK!

 

IMG-20210503-WA0012.jpgIMG-20210503-WA0013.jpgIMG-20210503-WA0014.jpg

 

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Nie dostałem żadnej wiadomości z serwisu ale jest taka informacja 

20210504_233201.jpg

 wymiana AEP