- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kwietnia 2018
kwietnia 2018
Pas na ekranie KD-49XD7005 a gwarancja
Witam, od kilku dni borykam się z problemem czarnego paska szerokości jednego piksela, który idzie w poprzek ekranu. Za chiny nie chce zniknąć, wyświetla się wszędzie, nie pomogło nawet przywrócenie ustawień fabrycznych. Postanowiłem zgłosić to na gwarancję, ale mam problem. Nie wiem jak to dokonać. Proszę mi powiedzieć jak wygląda procedura reklamacyjna? Zarejestrowałem telewizor w jakimś MySony z myślą o zgłoszeniu reklamacyjnym, a tam linki odsyłają mnie tylko do jakichś instrukcji itp. bez konkretnego okna gdzie mogę zgłosić mój problem. Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam Tomekpas górny ekran
pas górny ekran
pas górny ekran
2 ODPOW. 2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kwietnia 2018
kwietnia 2018
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kwietnia 2018
kwietnia 2018
Dziekuję za pmoc, zgłoszenie zostało wysłane.