Podziel się wrażeniami!
Witam, piszę do Was z problemem, który niedawno wystąpił w moim telewizorze. A mianowicie przy oglądaniu netflix, youtube, cda (i innych aplikacjach) raz na minutę, dwie przycina obraz na około 1 sekundę (dźwięk odtwarza się prawidłowo) po czym dalej odtwarza się normalnie. Nic nie pomaga zresetowanie poprzez długie trzymanie przycisku zasilania. Problem ustępuje na kilka dni po przywróceniu ustawień fabrycznych i ponownym skonfigurowaniu telewizora - ale nie o to nie jest rozwiązanie, żeby co chwilę tak robić, prawda?
Mam nadzieję, że już ktoś rozwiązał ten problem i podzieli się rozwiązaniem bo jestem tym faktem mocno zniesmaczony. Telewizor ma pół roku i do teraz nie było z nim żadnych problemów (poza przejściowymi problemami związanymi z HbbTV).
pozdrawiam
dodam, że do telewizora podpięty bardzo szybki internet światłowodowy. przy odtwarzaniu z komputera czy z komórki nie ma żadnych problemów
Ten sam problem występuje na moim 55AG9. Mam nadzieję, że SONY już pracuje nad usunięciem tej usterki...
też mam taką nadzieję... myślę, że to dotyczy wszystkich użytkowników a na forum zgłaszają nieliczni..
Witam,
Problem który opisujecie wygląda podobnie w wątku:
https://community.sony.pl/t5/android-tv/kd-55xg9505-freez/m-p/3714845#M12997
Czy próbowaliście rozwiązania @rozgdka ?
Pozdrawiam
to problem oprogramowania Sony. póki Sony coś z tym nie zrobi to nic nie pomoże. ostatnio się trochę poprawiło, poczekamy na następną aktualizacje, może będzie lepiej