Podziel się wrażeniami!
Zauważyłem, że na moim kd55xf9005 mam coś jak "ghosting" albo poświatę podczas korzystania z HDMI 2 lub 3, która rozciąga się na boki ekranu od jasnych obiektów. Przy innych źródłach jest OK, ale przełączenie na HDMI powoduje pojawienie się poświaty. Kilka poglądowych zdjęć jest tu: https://drive.google.com/open?id=1ggg-33If7pDHZMdi5BgJazZjn7DHRnyC Efekt jest najlepiej widoczny przy jasnych pasach, gdy tło jest szare (szarość 5-10%). Szerokie jasne obiekty (np. menu w ps4pro, albo plansza do testowania chromy z rtings), mają jaśniejsze pasy rozchodzące się na boki. Testowałem też inny egzemplarz w sony centre i efekt był ten sam, czy to feler modelu? Czy może da się znaleźć tv bez tej dolegliwości? Ew. czy ktoś możę się pochwalić, że ma egzemplarz bez tego?:)
Warto skonsultować to z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
OK, wysłałem zgłoszenie.
Serwis jak na razie wysłał mi informację jak zrobić reset telewizora, co nie pomogło. Przy okazji wizyty w markecie przetestowałem 2 inne egzemplarze (55'' i 65'') i wszystkie mają ten problem. Troche słabo, bo poza tym to w miare dobry telewizor 😞
A czego się spodziewałeś po serwisie SONY, że podejdzie do tematu profesjonalnie. Nawet jabyś miał kolego pękniętą obudowę w TV do doradzili by reset do ustawień fabrycznych. Jest to standardowy tekst tego "wielkiego" i profesjonalnego serwisu. Zapamiętajcie wszyscy "RESET DO USTAWIEŃ FABRYCZNYCH" rozwiązuje wszystkie problemy.
Na moje oko to jest coś z panelm LED lub elektroniką. Miałem tak w poprzednim TV Sharp Aquos, tylko że takie coś pojawiło mi się po 8 latach pracy. Diagnoza: koniec matrycy - do wymiany - koszt przewyższał wartość TV, ale z drugiej ręki znalazłem, wymieniłem i TV działa do dzisiaj.
Ja bym to reklamował lub skorzystał z rękojmi.