anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Poświata od jasnych obiektów na kd55XF9005

profile.country.PL.title
blebnik
Nowicjusz

Poświata od jasnych obiektów na kd55XF9005

Zauważyłem, że na moim kd55xf9005 mam coś jak "ghosting" albo poświatę podczas korzystania z HDMI 2 lub 3, która rozciąga się na boki ekranu od jasnych obiektów. Przy innych źródłach jest OK, ale przełączenie na HDMI powoduje pojawienie się poświaty. Kilka poglądowych zdjęć jest tu: https://drive.google.com/open?id=1ggg-33If7pDHZMdi5BgJazZjn7DHRnyC Efekt jest najlepiej widoczny przy jasnych pasach, gdy tło jest szare (szarość 5-10%). Szerokie jasne obiekty (np. menu w ps4pro, albo plansza do testowania chromy z rtings), mają jaśniejsze pasy rozchodzące się na boki. Testowałem też inny egzemplarz w sony centre i efekt był ten sam, czy to feler modelu? Czy może da się znaleźć tv bez tej dolegliwości? Ew. czy ktoś możę się pochwalić, że ma egzemplarz bez tego?:)

Tagi (2)
4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Warto skonsultować to  z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
blebnik
Nowicjusz

OK, wysłałem zgłoszenie.

profile.country.PL.title
blebnik
Nowicjusz

Serwis jak na razie wysłał mi informację jak zrobić reset telewizora, co nie pomogło. Przy okazji wizyty w markecie przetestowałem 2 inne egzemplarze (55'' i 65'') i wszystkie mają ten problem. Troche słabo, bo poza tym to w miare dobry telewizor 😞

profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

A czego się spodziewałeś po serwisie SONY, że podejdzie do tematu profesjonalnie. Nawet jabyś miał kolego  pękniętą obudowę w TV do doradzili by reset do ustawień fabrycznych. Jest to standardowy tekst tego "wielkiego" i profesjonalnego serwisu. Zapamiętajcie wszyscy "RESET DO USTAWIEŃ FABRYCZNYCH" rozwiązuje wszystkie problemy. 

 

Na moje oko to jest coś z panelm LED lub elektroniką. Miałem tak w poprzednim TV Sharp Aquos, tylko że takie coś pojawiło mi się po 8 latach pracy. Diagnoza: koniec matrycy - do wymiany - koszt przewyższał wartość TV, ale z drugiej ręki znalazłem, wymieniłem i TV działa do dzisiaj. 

Ja bym to reklamował lub skorzystał z rękojmi.