anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Premiumbox KD55XE8096 zrywa dźwięk

profile.country.PL.title
Kosmita5252
Poszukiwacz

Premiumbox KD55XE8096 zrywa dźwięk

Witam,

Jestem nowym uzytkownikiem nc+ dekoder  premiumbox jest podpiety kablem hdmi do tv sony KD55XE8096 co jakiś czas (po ok 10 min) dzwiek wylacza sie na 2 sekundy i powraca obraz działa bez zarzutu...

Czy ktos ma podobnie?
zmienialem hdmi nic to nie zmienilo

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Zalecamy aktualizację systemu w pierwszej kolejności. Jeśli nie zadziała sugerujemy kontakt z naszym serwisem.

 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Kosmita5252 zgłosiłem Twój problem do supportu Sony - oto ich odpwoiedź:

Jak wygląda sytuacja z innymi urządzeniami HDMI? Czy klient może sprawdzić podłączenie komputera, konsoli lub innego urządzenia HDMI do telewizora?

Jeśli problem będzie występował tylko z dekoderem to konieczny będzie kontakt z dostawcą telewizji w celu jego wymiany lub lub naprawy.

W przypadku występowania problemu również z innymi urządzeniami HDMI to zalecam zarejestrowanie telewizora do naprawy:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Pozdrawiam