- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Premiumbox KD55XE8096 zrywa dźwięk
Witam,
Jestem nowym uzytkownikiem nc+ dekoder premiumbox jest podpiety kablem hdmi do tv sony KD55XE8096 co jakiś czas (po ok 10 min) dzwiek wylacza sie na 2 sekundy i powraca obraz działa bez zarzutu...
Czy ktos ma podobnie?
zmienialem hdmi nic to nie zmienilo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zalecamy aktualizację systemu w pierwszej kolejności. Jeśli nie zadziała sugerujemy kontakt z naszym serwisem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
@Kosmita5252 zgłosiłem Twój problem do supportu Sony - oto ich odpwoiedź:
Jak wygląda sytuacja z innymi urządzeniami HDMI? Czy klient może sprawdzić podłączenie komputera, konsoli lub innego urządzenia HDMI do telewizora?
Jeśli problem będzie występował tylko z dekoderem to konieczny będzie kontakt z dostawcą telewizji w celu jego wymiany lub lub naprawy.
W przypadku występowania problemu również z innymi urządzeniami HDMI to zalecam zarejestrowanie telewizora do naprawy:
Pozdrawiam