anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z Netflix Sony 65XF9005

profile.country.PL.title
Slaw69
Poszukiwacz

Problem z Netflix Sony 65XF9005

Witam 

Posiadam TV XF9005 , od 1,5 miesiąca mam problem z wadliwie działającą aplikacją Netflix (ver. 9.0.3 build 11180), problem z uruchomieniem samej aplikacji (czasami pomaga jedynie restart TV), podczas korzystania po obejrzeniu filmu nie można przejść do strony głównej czyli back. Postanowiłem odinstalować samą aplikację i ponowną instalację, no ale ku mojemu zaskoczeniu aplikacji nie można odinstalować całkowicie tylko aktualizacje i powrót do wersji fabrycznej. Czyli netflix jest aplikacją systemową ?? Czy można uzyskać jakąś pomoc w tym temacie. Sony z ostatnią dostępną aktualizacją z 21.09.2022 r.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

ja bym szukał raczej problemu po stronie netu nie samej aplikacji

profile.country.PL.title
Slaw69
Poszukiwacz

Żaden problem nie istnieje po stronie netu, tego jestem pewien, prędkość więcej niż potrzebna 300 Mb/s , po za tym inne aplikacje streamowe jak HBO Max, Amazon Video , Dysney + czy Apple TV śmigają aż miło bez problemu.

Także wykluczył bym całkowicie ten powód.

profile.country.PL.title
butcher71
Użytkownik

Mam to samo z KD-65AG8