anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z piskiem w głośnikach x94k

profile.country.PL.title
wojt91
Poszukiwacz

Problem z piskiem w głośnikach x94k

Witajcie proszę o pomoc jestem bezradny, nie wiem czy to wina ustawień czy wada tv.

Kupilem wczoraj X94K, podłączyłem z dekoderem, soundbarem, ps5 wszystko identycznie jak w poprzednim Sony xe8005, a więc dekoder z soundbarem, soundbar z tv przez hdmi eARC, PS5 z HDMI 2.1 (w trybie VRR). Nie ma problemu z dźwiękiem przez soundbar wszystko działa tak jak powinno, problem polega na tym iż cały czas z głośników wbudowanych w tv wydobywa się szum słyszalny z odległości 2 centymetrów, jest to nie uciążliwe, lecz dodatkowo z tychże głośników wydobywa się pisk, słyszalny już w całym salonie, cichutki ale chcę przewiercić głowę, co ciekawe pojawią się on tylko wtedy kiedy źródłem dźwięku i obrazu jest konsola lub samo włączenie ekranu google, nawet kiedy nie włączę jeszcze żadnej aplikacji, problem trwa podczas oglądania YouTube, Netflixa i tego typu aplikacji i znika od razu kiedy przełączę się na dekoder, pozostaje tylko ten szum. Serdecznie proszę o pomoc. 

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
wojt91
Poszukiwacz

Szum z głośników dochodzi nawet wtedy kiedy tv jest wyłączony. Wystarczy, że jest pod prądem, bez różnicy czy prosto z gniazdka, czy z listwy.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

jaki soundbar?

profile.country.PL.title
wojt91
Poszukiwacz

HT XF 9000.

Soundbar działa prawidłowo, dźwięk jest z każdego źródła bez zarzutu, dekoder nc+, ps5, czy sam tv, wszystko przełącza się i steruje jak trzeba. Problem jest z głośnikami wbudowanymi, szum występuje nawet po wyłączeniu tv, a przy oglądaniu treści z aplikacji yt, netflix itp oraz ps5 dochodzi do tego pisk który ledwo słychać, a chce rozpołowić mózg, a kiedy przełączę na dekoder pisk ustaje. 

profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

odłacz dekoder (kabel HDMI i zasilanie) jak problem ustąpi to masz winnego

profile.country.PL.title
wojt91
Poszukiwacz

Nie bardzo mam pomysł dlaczego pozostają aktywne, pomimo podłączenia soundbara, a nawet po wyłączeniu tv, nie wiem... poprzedni tv xe8005 miałem z tym samym barem, tak samo podpięte, jedyna różnica, że xe8005 nie miał eARC i nie miał hdmi 2.1, ps5 podpięte oryginalnym kablem z zestawu, a bar kablem hdmi z Ethernetem. Na xe8005 wszystko grało bez zarzutu w tej konfiguracji. 

profile.country.PL.title
wojt91
Poszukiwacz

To było pierwsze co zrobiłem. Tv podpięty tylko do prądu i internetu i jest to samo. 

Wywaliłem bara, to samo, podpiąłem go przez optyczny - to samo.