anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z ruchem (rwaniem) obrazu w Sony XE9305

profile.country.PL.title
Mateo1989
Poszukiwacz

Problem z ruchem (rwaniem) obrazu w Sony XE9305

Witam koledzy mam dziwne spostrzeżenia jesli chodzi o obraz w moim sony . Chodzi dokładnie o to iż po ustawieniu najlepszego trybu Kino Pro który daje najwierniejszy realny obraz autora filmu i ten najbardziej mi się podoba ale przy filmie czy to z puszczanego z internetu czy z dysku zewnetrznego wydaje mi się że obraz bardzo się rwie gorzej niż na moim starym TV innem marki z 2013 roku . Czy można temu jakoś zaradzić ? Przestawić coś by był mniej rwący ? Na innych trybach jest zbyt płynny taki teatralny efekt który mi się nie podoba tym bardziej przy filmach bo wydają się zbyt takie nie wiem jak to określić hmm żywe ? Nie bawiłem się jeszcze dogłębnie ustawieniami obrazu tylko trochę trybami obrazu ale z tego co widze to za dużo nie moge nic z  tym zrobić chyba że macie jakieś odmienne zdanie i jest opcja to zrobić ? Z góry dziekuję .

Tagi (3)
10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Czy szukałeś już w archiwalnych wątkach na forum? Podobny temat był już poruszany. 

profile.country.PL.title
Mateo1989
Poszukiwacz

Tak szukałem ale w podobnym temacie nie było rozwiazania problemu .

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Skoro nie udało się odnaleźć pasującego wątku, zgłaszamy Twoje pytanie do pomocy technicznej. Jak nadejdzie odpowiedź będziemy w kontakcie. 

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Zmień w ustawieniach:

Obraz -> Ustawienia zaawansowane -> Ruch -> Tryb kliszy -> Duże na Małe

profile.country.PL.title
Mateo1989
Poszukiwacz

Jak tylko wrócę za 3 tygodnie do domu to zrobię jak napiszałeś kolego zobaczymy czy pomoże. Musiałem wyjechać i teraz nie mam możliwości sprawdzić ale jestem pełny nadzieji że coś to da .

profile.country.PL.title
Mateo1989
Poszukiwacz

Zapomniałem dodać że z tego co pamiętam to tryb kliszy mam ustawiony na maksa może faktycznie to jest problemem. 

profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Na 90% to jest to. :smiley:

profile.country.PL.title
Mateo1989
Poszukiwacz

Mam nadzieję kolego i jak wroce do domu to od razu wyłączam to ustawienie. 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @Mateo1989

Skonsultowaliśmy z Supportem i pytają:

jakie dokładnie pliki odtwarzasz poprzez USB orazczy  nagrania z internetu są odtwarzane przez przeglądarkę internetową, czy przez preinstalowane aplikacje typu YouTube/Netflix? Czy sytuacja jest identyczna w przypadku innych źródeł (urządzenia zewnętrzne HDMI, telewizja z wbudowanego tunera)?

Dodatkowo zmiana trybu kliszy (o której wspomniał inny użytkownik) również może poprawić sytuację.

W przypadku dalszych problemów, czy istnieje szansa na przesłanie krótkiego nagrania prezentującego zgłaszaną usterkę?

 

Dziękuję i pozdrawiam,

Agnieszka_J