Podziel się wrażeniami!
Witam koledzy mam dziwne spostrzeżenia jesli chodzi o obraz w moim sony . Chodzi dokładnie o to iż po ustawieniu najlepszego trybu Kino Pro który daje najwierniejszy realny obraz autora filmu i ten najbardziej mi się podoba ale przy filmie czy to z puszczanego z internetu czy z dysku zewnetrznego wydaje mi się że obraz bardzo się rwie gorzej niż na moim starym TV innem marki z 2013 roku . Czy można temu jakoś zaradzić ? Przestawić coś by był mniej rwący ? Na innych trybach jest zbyt płynny taki teatralny efekt który mi się nie podoba tym bardziej przy filmach bo wydają się zbyt takie nie wiem jak to określić hmm żywe ? Nie bawiłem się jeszcze dogłębnie ustawieniami obrazu tylko trochę trybami obrazu ale z tego co widze to za dużo nie moge nic z tym zrobić chyba że macie jakieś odmienne zdanie i jest opcja to zrobić ? Z góry dziekuję .
Czy szukałeś już w archiwalnych wątkach na forum? Podobny temat był już poruszany.
Tak szukałem ale w podobnym temacie nie było rozwiazania problemu .
Skoro nie udało się odnaleźć pasującego wątku, zgłaszamy Twoje pytanie do pomocy technicznej. Jak nadejdzie odpowiedź będziemy w kontakcie.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Zmień w ustawieniach:
Obraz -> Ustawienia zaawansowane -> Ruch -> Tryb kliszy -> Duże na Małe
Jak tylko wrócę za 3 tygodnie do domu to zrobię jak napiszałeś kolego zobaczymy czy pomoże. Musiałem wyjechać i teraz nie mam możliwości sprawdzić ale jestem pełny nadzieji że coś to da .
Zapomniałem dodać że z tego co pamiętam to tryb kliszy mam ustawiony na maksa może faktycznie to jest problemem.
Na 90% to jest to.
Mam nadzieję kolego i jak wroce do domu to od razu wyłączam to ustawienie.
Witaj @Mateo1989
Skonsultowaliśmy z Supportem i pytają:
jakie dokładnie pliki odtwarzasz poprzez USB orazczy nagrania z internetu są odtwarzane przez przeglądarkę internetową, czy przez preinstalowane aplikacje typu YouTube/Netflix? Czy sytuacja jest identyczna w przypadku innych źródeł (urządzenia zewnętrzne HDMI, telewizja z wbudowanego tunera)?
Dodatkowo zmiana trybu kliszy (o której wspomniał inny użytkownik) również może poprawić sytuację.
W przypadku dalszych problemów, czy istnieje szansa na przesłanie krótkiego nagrania prezentującego zgłaszaną usterkę?
Dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka_J