anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z YouTube, Obraz Mruga na KD-55XG8096

profile.country.PL.title
Bodzio47
Poszukiwacz

Problem z YouTube, Obraz Mruga na KD-55XG8096

Witam was, mam problem na swoim TV. Gdy odtwarzam filmy znanego druciarza na YouTube w wyższej rozdzielczości niż 480p to obraz zaczyna mrugać. Nagrałem to zjawisko telefonem ( https://youtu.be/tGEp5ANG8RE ) Na innych filmach nic takiego nie zaobserwowałem lub na innych aplikacjach. Próbowałem odinstalowywać aktualizacje aplikacji, resetować ustawienia ale nic to nie pomaga. Może ktoś ma jakieś pomysły ?

15 ODPOW. 15
profile.country.PL.title
slawek_70
Użytkownik

Coś jest na rzeczy, po ostatniej aktualizacji coś skopali z softem. Ludzie piszą o artefaktach, sam je posiadam XG65 (co jakiś czas na ułamek sekundy pojawiają się , pikseloza. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bodzio47 problem został skierowany do supportu - oto odpowiedź:


Klient niech się upewni, że ma zainstalowaną najnowszą aktualizację systemu android.

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg80xx_x80xxg_xg81xx-series/kd-55xg8096/down...

Dobrze by było, aby klient sprawdził połączenie internetowe na inne sieci np. hotspot w smartfonie.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
slawek_70
Użytkownik

Taaaaak, hehe, właśnie jest zainstalowana najnowsza wersja i dlatego jest skopane.

profile.country.PL.title
Bodzio47
Poszukiwacz

Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Internet na speedteście wykazuje od 6-10 mb/s. Oprogramowanie jest najnowsze, aktualizowałem poprzez pendrive. Wczoraj przywróciłem telewizor do ustawień fabrycznych i po tym zabiegu dalej występuje ten problem.

Ten sam film odtwarzany przez wbudowaną przeglądarkę internetową też mruga jak na załączonym filmie. Zainstalowałem nieoficjalną przeglądarkę Google Chrome i na niej film leci normalnie. Wszystko wskazuje na to że problem leży po stronie softu.

profile.country.PL.title
piotrdvb
Poszukiwacz

Pewnie korzystasz z internetu po kablu. Daj znać czy problem również powtarza sie na wifi lub z internetu z telefonu

profile.country.PL.title
Bodzio47
Poszukiwacz

Zazwyczaj korzystam z połączenia WiFi.

Podłączyłem TV poprzez LAN do routera ale nic to nie pomaga. Nie mam możliwości spróbować TV pod innym Internetem ponieważ mieszkam w takim miejscu gdzie zasięgu sieci komórkowej nie ma i trzeba korzystać z anten zewnętrznych, dlatego hot spot z telefonu jest nie możliwy. 

profile.country.PL.title
Bodzio47
Poszukiwacz

IMG_20200312_081233.jpg

Taką wersję oprogramowania posiadam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Bodzio47  masz najnowszą aktualizację jaka jest dostępna:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg80xx_x80xxg_xg81xx-series/kd-55xg8096/down...

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bodzio47
Poszukiwacz

Tak to wiem że jest najnowsza i już bym był skłonny wrócić do poprzedniej wersji systemu. Jest taka możliwość ?