anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Proszę o wsparcie z TV KD-55XF9005

profile.country.PL.title
Elkempo
Poszukiwacz

Proszę o wsparcie z TV KD-55XF9005

Może ktoś z forumowiczów, przechodził już przez męki z tym modelem i mógłby mi trochę podoradzać, ponieważ jestem na skraju wytrzymałości.

W Sony wnikałem stopniowo coraz bardziej ceniąc sobie tą markę, a obecnie od zakupu tego telewizora rujnuje on wizerunek tej firmy w moich oczach.

Telewizor mam od roku i nie wiele mogę o nim powiedzieć dobrego bo ciągle coś w interfejsie nie działa.

Pomijam jego tempo reakcji, ale podłączam usb z filmem  i to jest to loteria czy zadziała, czy nie, oczywiście im większa pojemność pliku tym gorzej, support poradził by każdy plik trzymać w folderze, ok, ale i tak najlepiej pomaga przywracanie ustawień fabrycznych, szkoda, że muszę to robić każdego tygodnia.

Google ciągle się wylogowują, lub żądają potwierdzenia, że ja to ja. Sprawdzam zabezpieczenia i bezpieczeństwo, ale wszystko jest OK, tylko w tv  jest nie OK.
Często w ogóle Wi-Fi się wyłącza i koniec, co mi po komunikatach, że jest wyłączone, jak wszelkie próby uruchomienia nie działają?! Nie muszę tutaj pisać jak to denerwuje, jak taki 55 calowy dzban  wyświetla komunikaty, z którymi nie zamierza nic zrobić. Uruchamiam Wi-Fi, wychodzę z ustawień, Wi-Fi wyłączone, wchodzę w ustawienia uruchamiam Wi-Fi wychodzę z ustawień, Wi-Fi wyłączone, wchodzę w ustawienia uruchamiam Wi-Fi... porażka.

TV powinien automatycznie uruchamiać kino domowe Sony przy włączeniu TV, ale to tylko marzenie bo często muszę robić to osobno, a po każdym wyłączeniu TV sprawdzać, czy TV wyłączyło kino, skuteczność 70-80%.Nie za bardzo wierzę, że mogę to zareklamować, więc może ktoś z was miał takie problemy i znalazł jakieś rozwiązania?

 

 

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik
profile.country.PL.title
DawidP1
Użytkownik

Zaktualizuj z pendrive tv do najnowszego softu nie czekaj na OTA. Prawdopodobnie źle się zaktualizował tv. Jeśli to nie pomoże dzwon na serwis po to jest żeby sprawdził menu serwisowe czy błędów nie ma.

profile.country.PL.title
Frustrat
Użytkownik

U siebie Internet mam po kablu i nie mam żadnych problemów z logowaniem czy kontami. Podobnie z zacinkami obrazu na serwisach video. Co do filmów przez USB, to ponoć tv dość kiepsko radzi z pamięciami sformatowanymi w NFTS. Niby odczytuje, chociaż trwa to długo jednak po wyłączeniu telewizor prawie nie przechodzi w stan uśpienia i ciągle żre prąd. Ponoć lepiej sformatować pamięć do formatu FAT32 albo exFAT. Dokładnie tego jeszcze nie sprawdziłem ale wczoraj na noc w jednym wejściu USB zostawiłem małego pendrive z FAT32 z filmem i tv normalnie przechodził w uśpienie z poborem energii w okolicy 0,5W.

 

profile.country.PL.title
S3phi40T
Poszukiwacz

Jakiego playera używacie?

Vlc i Kodi spróbujcie, z naciskiem an Kodi.

profile.country.PL.title
thedraconian
Poszukiwacz

Witam. Nie podałeś info jakiego dysku HDD używasz, może tutaj tkwi problem? Taką pamięć warto sformatować z poziomu tv i w moim przypadku nie było problemu  U mnie tv jest połączony po WiFi i działa ok, faktycznie wcześniej był problem złej godziny i widniało info Połączono,brak internetu. Ostatnia aktualizacja poprawiła te błędy. Telewizor wyświetlił powiadomienie i przez OTA została pobrana. Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Elkempo
Poszukiwacz

Tak wygląda mój kontakt z tym telewizorem:

https://youtu.be/YcELPmokbPg

 

O wiele bardziej bym wolał wymienić go na inny model niż toczyć przyszłe wojny z producentem ale niestety nie widzę światła w tunelu ;/

profile.country.PL.title
Frustrat
Użytkownik

Masz chyba w tv jeszcze stare oprogramowanie. U mnie tło menu jest szare a nie niebieskie... Podłącz internet kablem i jeżeli jest, to wgraj nową aktualizację oprogramowania.