Podziel się wrażeniami!
Zakładałem już wcześniej posta na ten temat, niestety Sony dalej zlewa ten temat, według nich to że robale są pod matrycą to nie jest wada. Człowiek kupuje telewizor za 7 tys PLN i nie może liczyć na pomoc w sprawach, które tak naprawdę od niego nie zależą. Rozumiem, że porysowanie telewizora to już wina klienta, ale nie mamy przecież wpływu na to czy jakiś owad nie wejdzie pod matrycę naszego TV. Jak skończy się gwarancja to mają klienta w czterech literach. WSTYD SONY! WSTYD!
Mam dwa TV od Sony(niestety) - XE9005 i XD9305, w obu mam po dwa robaki.
Oto przykłady:
Zastanów się człowieku dwa razy czy chcesz od nich TV.
Sony już raz wymieniło mi TV ze względu na robale, ale za drugim razem mnie zlano.
Wniosek: Wybierz cokolwiek tylko nie Sony.
Witam,
bez numeru seryjnego urządzenia, bądź numeru zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Twojego zgłoszenia u nas w systemie. Abyśmy mogli się do tego odnieść, podaj proszę jeden z powyższych numerów.
Pozdrawiam
Wiem, że mój TV jest już po gwarancji, ale moim zdaniem nic nie usprawiedliwia tego, że w dowolnej chwili może wejść tam robactwo. Mam co roku czyścić matrycę? Wymieniać TV na nowy? Zachowajcie twarz i zaproponujcie rozwiązanie satysfakcjonujące klienta w tym wypadku.
To raczej czynnik zewnętrzny a nie wina konstrukcji, coś takiego małego jak robak zawsze jest w stanie dostać się do sprzętu, chociażby przez otwory wentylacyjne czy głośnikowe. Matryce nie są montowane na sztywno, muszą mieć pewne luzy, w innym wypadku pękałyby przy transporcie, czy napięciach na ramie telewizora. Miałeś pecha, że robaczek tam zawędrował, tym bardziej że TV nie jest już na gwarancji. Nie chcę stąpać po odciskach ale raczej nic nie wskórasz u producenta, lepiej zainteresować się jakimś czyszczeniem matrycy.
500 PLN co roku na czyszczenie matrycy Sony?! Co to? Samochód?
Mam to w obu TV od Sony. Przypadek?
Pytałem jeden serwis o naprawę, powiedziano mi że nie podejmą się tej naprawy, bo mogą zepsuć matrycę.
Skoro masz to w obu telewizorach to ja bym bardziej pomyślał o dezynsekcji w mieszkaniu.
Dla dobra sprzętu (nie tylko telewizorów) oraz swojego (higiena).
Mam czysto w mieszkaniu. Te robaczki zawsze sa jak mieszkasz na wsi.
Też odradzam. Myślałem że nazwa SONY zobowiązuje, ale się myliłem. Tv 55" za 4 tys i dwa robale w środku. NIGDY WIĘCEJ SONY TV.
Też już nie kupię sony nigdy więcej, serwis to jakaś parodia, mój szwagier ma samsunga z zakrzywionym ekranem jak miał martwe piksele, 3 razy na miejscu w domu wymieniali mu matrycę na nową bez najmniejszego problemu.
Własnie zmagam się z tym problemem, po trzech miesiącach użytkowania. Pomimo tego, że dbam o tv to i tam problem się pojawił, w tym samym czasie osoby z mojej rodziny kupiły ten sam model tv co ja i tam nie ma tego problemu, więc jest to losowe, niezależne od użytkowania. Sklep w którym kupiłem tv oczywiście odrzucił reklamację. Udało się Tobie jakoś rozwiązać problem?