anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Rejestracja KD-55XF8505

Rujko53
Nowicjusz

Rejestracja KD-55XF8505

Dlaczego nie mogę zarejestrować swojego produktu. Wpisuję model i na tym koniec, nic więcej już nie mogę.

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Cześć!

 

Dzisiaj ogólnie są problemy z dostępem. Nawet do tego forum.

Spróbuj w innym terminie. Teraz jest zbyt późno, żeby ktoś z Supportu mógł interweniować.

 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
JaroZg
Poszukiwacz

Witam,

 

Też mam ten sam problem. Wygląda tak jakby ten model nie został wprowadzony do katalogu. Nie ma go na liście modeli.

Proszę o pomoc w tej sprawie.

 

Pozdrawiam

Tagi (1)
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


@JaroZg  napisał(a):

Witam,

 

Też mam ten sam problem. Wygląda tak jakby ten model nie został wprowadzony do katalogu. Nie ma go na liście modeli.

Proszę o pomoc w tej sprawie.

 

Pozdrawiam


Zgłosiłem Twój problem do Supportu.

 

 

Pozdrowienia!

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Czy możesz jeszcze tylko napisać czy rejestracji chcesz dokonać na koncie MySony?

profile.country.PL.title
JaroZg
Poszukiwacz

Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję. Tak, chcę przeprowadzić rejestrację na koncie MySony.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
JaroZg
Poszukiwacz

Witam,

 

Powracam do tematu. Niestety, lecz nadal nie mogę zarejestrować produktu poprzez MySony - model nie znajduje się na liście. Czy może wiadomo kiedy uda się to naprawić?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Artur-73
Użytkownik

Witam mam ten sam problem o miesiąca kiedy kupiłem nowy tv.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


@JaroZg  napisał(a):

Witam,

 

 Czy może wiadomo kiedy uda się to naprawić?

 

Pozdrawiam


Pozostaje prosić o cierpliwość.

Temat jest zgłoszony w odpowiednim dziale, ale nie mamy informacji co do konkretnego terminu pojawienia się tego modelu na liście.

 

Pozdrowienia

profile.country.PL.title
Artur-73
Użytkownik

Jak pisałem miesiąc temu odpowiedzieli że na dniach...