Witam,
Piszę w sprawie nie uznanej przez sieć reklamacji na telewizor Sony 65XR90K.
Sieć RTV euro AGD nie uznaje reklamacji twierdząc, że wina leży po stronie użytkownika. Zakupiłem telewizor w sklepie ok. 3 miesiące temu, po tym czasie okazało się że na ekranie są jakieś większe czarne punkty. Oczywiście serwis z Radomia uznał, że nie są to wypalone piksele, czemu nie przeczę, a jest to brud pod ekranem, a konkretnie stwierdzono, że jakiś owad wszedł pod ekran,co jest kompletná bzdurą. Uznano, że nastąpiło to z niewłaściwego użytkowania telewizora...
Otrzymałem wiadomość ze sklepu o treści:
Reklamacja nr 7309316754. Uprzejmie informujemy, ze reklamacja nie moze byc uwzgledniona. Weryfikacja techniczna towaru wykazala, z
e zgloszona wada nie wynika z niezgodnosci towaru z umowa, a z przyczyn zewnetrznych, niezaleznych od Sprzedawcy iniezwiazanych z to
warem, jest natomiast skutkiem niewlasciwego uzytkowania. Zgloszona wada nie podlega odpowiedzialnosci Sprzedawcy.
Natomiast wg. mnie jest to związane z towarem, o sprzęt dbam tak jak należy. Czy ktoś miał podobny problem z tymi telewizorami? Co właściwie można jeszcze zrobić w takiej sytuacji. Nie zamierzam samemu rozkręcać TV.