Podziel się wrażeniami!
Mam to samo niestety, w ogóle jak ustawie 4k120(a żeby ustawić to też jazda trzeba najpierw 4k100hz a później 4k120hz bo jak od razu na 120hz to czarny ekran) to jak odpalam grę to mam czarny ekran ale tylko jak gra ma ustawiony "pełny ekran" bo jak już w oknie to działa. Mam nadzieję że to naprawią. Tylko kto Sony czy Nvidi.
aktualizacja:
Niemiecki magazyn Heise (lub magazyn c't) przeprowadził testy w połączeniu z Xbox Series X i kartą graficzną Nvidia RTX-3080. Stwierdzono, że układ HDMI 2.1 w odbiornikach jest uszkodzony, co powoduje czarny ekran podczas próby przetworzenia 4K120 z sygnałami HDR i 8K60. Wszystkie odbiorniki HDMI 2.1 pozyskują obecnie układ HDMI 2.1 od firmy Panasonic Solutions (obecnie należącej do Nuvoton Technology). Heise przypisuje to znanemu błędowi w chipie, którego nie można naprawić za pomocą oprogramowania układowego.
Wygląda że problem nie do przeskoczenia oprócz wymiany na nowy model z poprawionym modułem.
Cześć! Zgłaszam Twój problem do wsparcia technicznego. Jak tylko pojawi się odpowiedź, przekażę ją tutaj.
Cześć. Dzięki, niech wiedzą że coś się dzieje
Witam,
Sytuacja identyczna z jakimi borykają się inni producenci w tym przypadku amplitunerów:
Pozdrawiam
Sony zna problem i w odpowiedzi napisali, że to wybór między ostrością a płynnością.
https://youtu.be/Cf1bSseyyDE?t=584
Witam,
Ja mogę tylko dodać, że wg supportu technicy pracują nad rozwiązaniem problemu.
Pozdrawiam
Tylko proszę bez odpowiedzi w stylu https://us.community.sony.com/s/feed/0D54O00006f4jDPSAY?language=en_US
"
Welcome to Sony Community!
We apologize for the inconvenience that this may have caused. When playing 4K 120hz the TV will have to process loads of data, and in some cases leading bandwidth limitation slightly because 4K 120hz has huge amount of information in itself. In this case, we prioritize smoothness of 4K 120hz because we believe customers’ expectation will be the smoothness. To compensate such limitation, and also when the picture is moving, the difference of clarity is less noticeable, so we tuned the signal processing and the picture quality, so that the net results on the display would be no issue to enjoy 4K 120hz in any kind of circumstances.
Regards,
Jay
Sony Social Support "
Naprawcie to!!!
Może poprawią https://www.sony.com/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/xbr-55x900h/article...
Szkoda że na polskiej stronie nie ma żadnej informacji na ten temat...