Podziel się wrażeniami!
Telewizor samoistnie resetuje się kilka razy dziennie . Resety odłączanie kabli nic nie dało . Serwis już był zresetował telewizor problem powrócił . Wzywam serwis jeszcze raz . Masakra nie polecam kupowania telewizorów tej serii .
Witam,
każda informacja zwrotna jest dla nas niezwykle ważna, by udoskonalić nasze produkty. Jeśli w oporogramowaniu występują błędy, bardzo prosimy zgłaszać to do Supportu poprzez formularz kontaktowy: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam
Mam ten sam telewizor (75XH9096) i ten sam problem. Zgloszone 27.10. do Sony. Serwis byl 06.11. zresetowac telewizor ale nie pomoglo. Problem do tej pory nie rozwiazany.
U mnie też był serwis ale tylko fabryczne przywrócenie zrobił co nic Nie dało. Przed chwilą dzwoniłi że chcą dziś do naprawy zabrać ale nie zgodziłem się oddawać nowego telewizora rzeźnikom....
I to jeszcze 🤪
dziękuje za kontakt z firmą Sony.
Bardzo proszę zrobić krok po kroku jak na przesłanej instrukcji.
home-ustawienia-siec i i internet-konfiguracja sieci domowej-komntrola ip -prosta kontrola ip -włącz
i potem home-ustawienia-oglądanie tv-zewneterzne wejścia-ustawienia zaawansowane-rs232 kontrola -wyłącz
Po zmianie tego ustawienia telewizor sma się zresetuje i uruchomi ponownie.
kontakt z infolinią serwisu nic nie pomóc zastosowałem się do wszystkich wskazówek wyłączyłem pół telewizora nic nie daje nic nie działa telewizor samoistnie wyłącza się cały czas.... Sony sprzedajecie bubble i tyle.byli u mnie znajomi jak zobaczyli jak się zawiesza telewizor to stwierdzili że nigdy telewizora Sony nie kupią bo to bubel. Dodam że bubel za 8000 zł
U mnie to samo. Restartowanie lub przełączanie z tv na np. Iplę. Drugi raz bym nie kupił tego telewizora ani nikomu nie polecę. jedyna zaleta to jakość obrazu. Mój drugi tv Samsung od momentu kupna i ustawienia ani razu mi takiego numeru nie zrobił, przy tym już kilkanaście razy a mam go od listopada.
Pozdrawiam.