anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony 65xh9096 PROBLEM Z NETFLIXEM

profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

Sony 65xh9096 PROBLEM Z NETFLIXEM

A8FADF3A-B903-4275-B581-97E412AFCC1A.jpeg

 Witam,kupiłem kilka dni temu telewizor i mam problem z netflixem,próbowałem już wszystkich rozwiązań jakie można znaleźć w internecie przy błędzie (-100) i nic nie pomaga.Próbowałem zarówno przez wifi jak i przez kabel łączyć z netem ,próbowałem tez przez sieć mobilną ,robiłem różne resety,odłączałem zasilanie,usuwałem pliki cache,usuwałem aktualizacje netflixa czy przywróciłem ustawienia fabryczne telewizora i dalej nic ... Wszystkie inne aplikacje chodzą elegancko,internet mam 100mb także 

nie mam pojęcia o co chodzi 

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik
profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

Mam najnowszą aktualizacje także to nie to ....

ktoś wie o co chodzi ? 

profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

KTOŚ COŚ WIE W TYM TEMACIE ? 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@erde1994 czy próbowałeś odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

Ja całkiem go nie mogę odinstalować,mówisz o odinstalowaniu aktualizacji najnowszej Netflixa przez Google play ? To próbowałem i próbowałem także odpalić bez aktualizacji i dalej nic..

Co dziwne że przez ps4 odpala się normalnie także to nie może być jakiś problem z siecią  

Zrobiłem już wszystko dosłownie co było możliwe 

Zglosilem już to do Sony także teraz czekam na na odpowiedź

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Dziwna sprawa. Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Netflix podając kod błędu -100 który się pojawia?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

Dzwoniłem do Sony póki co i konsultantka kazała mi zrobić kilka rzeczy typu usunięcie pamięci podręcznej, odłączanie zasilania, reset tv , wyłączenie i włączenie netflixa i po tym wszystkim była mocno zdziwiona że dalej nie działa a ja byłem pewny że nie będzie działać bo to wszystko już robiłem kilka razy wcześniej.

Wysłała mi na e-mail 20 pytań dotyczących tego problemu i przekazała sprawę do ludzi co się takimi rzeczami zajmują i teraz czekam na odpowiedź już tydzień 

profile.country.PL.title
firewalk
Użytkownik

A próbowałeś na innym koncie (w sensie konto google) ? Zaloguj się na inne konto na TV i wtedy spróbuj odpalić. Miałem kiedyś podobny problem, ale nie pamiętam czy też o numerze 100.

profile.country.PL.title
erde1994
Użytkownik

Pare dni temu zrobiłem przywrócenie ustawień fabrycznych i zanim zalogowałem się na konto Google to próbowałem odpalić netflixa i bez zmian