Podziel się wrażeniami!
Witam, wczoraj otrzymałem nowy egzemplarz 75XF8596 po oddaniu poprzedniego na gwarancję.
Wszystko w porządku, nowa sztuka, ale niestety ma problem z internetem.
Po podłączeniu przez kabel czasami wyświetla brak połączenia a jeśli już jest połączony to prędkość tragiczna,
Nic nie da się oglądać, chciałem podłączyć przez wifi ale po wyszukaniu mojej sieci i po wpisaniu PRAWIDŁOWEGO hasła wyskakuje komunikat NIE PRAWIDŁOWE HASŁO i tak cały czas .
Dodam ,że w poprzednim egzemplarzu wszystko chodziło od razu po podłączeniu kabla z internetem.
Ten sam kabel po wpięciu w laptopa daje maksymalną prędkość... to jest jakaś tragedia .
Gdzie szukać rozwiązania, ponownie oddawać tv na reklamację ?
Nie wiem już co mam robić .
Pozdrawiam.
Witaj Kafiozo, wysłałam Twoje zapytanie do naszego działu wsparcia, a czy kontaktowałeś się już w tej sprawie bezpośrednio z Supportem? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J