anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY 75XF8596 problem z internetem

profile.country.PL.title
Kafiozo
Poszukiwacz

SONY 75XF8596 problem z internetem

Witam, wczoraj otrzymałem nowy egzemplarz 75XF8596 po oddaniu poprzedniego na gwarancję.

Wszystko w porządku, nowa sztuka, ale niestety ma problem z internetem.

Po podłączeniu przez kabel czasami wyświetla brak połączenia a jeśli już jest połączony to prędkość tragiczna,

Nic nie da się oglądać, chciałem podłączyć przez wifi ale po wyszukaniu mojej sieci i po wpisaniu PRAWIDŁOWEGO hasła wyskakuje komunikat NIE PRAWIDŁOWE HASŁO i tak cały czas .

Dodam ,że w poprzednim egzemplarzu wszystko chodziło od razu po podłączeniu kabla z internetem.

Ten sam kabel po wpięciu w laptopa daje maksymalną prędkość... to jest jakaś tragedia .

Gdzie szukać rozwiązania, ponownie oddawać tv na reklamację ?

Nie wiem już co mam robić .

Pozdrawiam.

Tagi (2)
1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Kafiozo,  wysłałam Twoje zapytanie do naszego działu wsparcia, a czy kontaktowałeś się już w tej sprawie bezpośrednio z Supportem? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J