Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich.
Kupiłem miesiac temu TV Sony 75XH9096 od poczatku same problemy
- Ciagłe samoistne włączanie sie TV typowym "kliknięciem" ( bez włączania obrazu ) ta sytuacja powoduje u mnie
wlaczenie amplitunera Sony Str DH 790.
- Restartowanie sie TV przy włączeniu lub konieczność odpiecia TV od prądu by go włączyć
- Chwilowy zanik dzwieku w głośnikach kina domowego ( przy głosnikach tv jest ok )
Dzwoniłem do Sony NIC nie wiedzą
Jestem w kontakcie meilowym z Sony odpisali mi cytuję:
1. HOME-USTAWIENIA-SIEĆ I INTERNET-KONFIGURACJA SIECI DOMOWEJ-KONTROLA IP-PROSTA KONTROLA IP-WŁĄCZ
2.HOME-USTAWIENIA-OGLĄDANIE TV-WEJŚCIA ZEWNETRZNE-USTAWIENIA ZAAWANSOWANE-KONTROLA RS232-WYŁĄCZ
NIC z tych rzeczy nie pomogło, po kolejnym emailu napisali mi ze nie ma na tą chwile rozwiazania i ze ich technicy nad tym pracują.
Wiem ze nie jestem sam czytając to forum wiele ludzi ma identyczne problemy
Telewizor posiadam miesiac zakupiony w media expert przez internet.
Próbowałem juz wszystkiego:
- Ustawienia fabryczne kilka razy
- Wyłączanie z prądu
- Soft reset pilotem
- Zmiana 3 kabli hdmi w tym 2 x hdmi 2.1
- Codziennie zmieniałem opcje w ustawieniach i sprawdzałem czy coś przyniesie rezultat.
Do TV mam tylko podpiete PS4.
Niestety nic nie pomaga i prosze o pomoc.
Jestem na tyle wkurzony ze nie odpuszcze! Dałem za TV ponad 8 tyś zł
Co polecacie, co robić? Prosze o pomoc i sugestie
W pierwszy dzień po zakupie miałem restart tv. Po altualizacji to samo. Wylaczanie bezsensowne opcji też nic nie dało. Ostatnio dalem skanowanie aktualizacji i w trakcie aktualizacji tv zrestartowal sie. To raczej soft bo wysypuje się głównie po tygodniu. Gdzieś pewnie jakiś wycie pamięci jest albo android kuleje. Czekam na aktualizacje ktora już w USA jest i jak nie pomoże to reklamuje i chce zwrot. Szkoda bo tv fajny ogolnie.
U mnie po aktualizacji restarty, czasami kilka pod rząd. Ale zastosowałem się do części sugestii na forum i przede wszystkim zrobiłem pełne przywrócenie ustawień fabrycznych i odpukać, póki co od 2 dni nie ma restartów. Poinstalowałem też apki różne. To co jednak zauważyłem to przy próbie sparowania na początku telefonu aby nim skonfigurować TV nie było to możliwe. Cały czas jakiś błąd się pojawiał. Po kolejnej pod rząd próbie udało się do pewnego momentu, ale potem znowu coś się nie chciał łączyć. Więc skonfigurowałem z pilota. Takie coś nie miało miejsca jak konfigurowałem TV pierwszy raz na starszym firmware. No ale póki co działa ok i odpukać nic się nie dzieje. Choć moim subiektywny zdaniem na tym najnowszym firmware, menu działa jakoś tak mniej płynnie. Samo TV ma spory zapas mocy, na takiego Androida, więc tutaj nie powinno być jakiś zmuł. Ale generalnie jest ok. Mam jeszcze 7 dni na zwrot TV, więc lepiej żeby się restarty nie pojawiły, bo wtedy wypad z baru. Nie mam siły i ochoty się użerać z serwisem jak faktycznie będzie się to dziać. A nowy soft nie wiadomo kiedy się pojawi.
Wiitam.
Na stronie Sony nic nie ma,ale tv dziś wyszukał aktualizację...Pozdrawiam
No ja już po aktualizacji, na razie nie ma restartów, w sumie od dłuższego czasu na poprzednim sofcie nie miałem.
Ooo super w końcu widzę ze na stronie jest nowa aktualizacja, jak odpalę to ją zrobię, to teraz czekamy na aktualizacje z VRR i ALLM.
TV sam się wam zaktualizował czy popieraliście z strony i przez USB ? Możecie podać nr aktualizacji ?
Sam, lub wchodzę i wyszukaj .
Aktualizacja oprogramowania układowego do wersji v 6.0414
po miesiacu od aktualizacji 6.0414 mialem dzis pierwszy restart. Kiedys restarty byly co tydzien. Problem z dolby digital plus i zanikaniem dzwieku wystepuje.
Witam wszystkich,
W lipcu kupiłem KD-85XH9096, który od tamtego czasu oczywiście restartuje się bez powodu. Ostatnia aktualizacja wydawało się, że rozwiązała problem, ale niestety od kilku dni znów - 1x, 2x dziennie restarty. To jest jakiś skandal.
Myślę, że nadszedł czas na jakiś pozew zbiorowy przeciwko Sony Polska. Samemu nic się nie zdziała, ale w grupie jest siła!
Z żalem muszę powiedzieć, że jest to najgorszy zakup jaki kiedykolwiek zrobiłem, czuje się oszukany, a niemałe pieniądze (ponad 10000 zł) wyrzucone w błoto! Nie można się godzić, aby jakaś firma nas w taki sposób oszukiwała. Sony powinno zrobić akcje odbioru wadliwych telewizorów i zwrotu pieniędzy!
Pozdrowienia!