Podziel się wrażeniami!
Witam Mój tv sam się włącza rano ,raz na jakiś czas 2 razy w tygodniu, jakieś rozwiązanie ?
Zaobserwowałem, gdy wyjmę baterie z pilota, problem znika. Czyli na to wychodzi, że pilot sam mi włącza telewizor , tylko dlaczego ?
Pozwól, że się podepnę. Mam to samo w tym samym modelu TV.
Witam,
Zgłosiłęm problem do supportu Sony - oto ich odpowiedź:
Czy posiadasz jakiekolwiek urządzenia podłączone poprzez HDMI do telewizora? Powodem może być otrzymywanie sygnału z urządzeń zewnętrznych oraz wzbudzanie telewizora poprzez funkcję Bravia Sync. Proszę wyłączyć automatycznie włączanie telewizora w ustawieniach wejść zewnętrznych - ustawienia Bravia Sync.
Jeśli problem będzie występował nadal to skontaktuj się bezpośredni z infolinią wsparcia technicznego:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact
Pozdrawiam
Wyłączyłem tą funkcję, ale problem pozostał, dziś znów sam się włączył 😞
Czy posiadasz jakiekolwiek urządzenia podłączone poprzez HDMI do telewizora? Powodem może być otrzymywanie sygnału z urządzeń zewnętrznych oraz wzbudzanie telewizora poprzez funkcję Bravia Sync. Proszę wyłączyć automatycznie włączanie telewizora w ustawieniach wejść zewnętrznych - ustawienia Bravia Sync.
Zawsze mnie tego typu porady rozbawiają, ale tak przez nerwy, bo co to za porada?! Jest funkcja - ma działać.
Równie dobrze można powiedzieć - odłącz tv od prądu, to nie będzie problemów.
Witam,
@marcinor i @Darek_A zauważcie, że zaproponowana porada wyszła od supportu Sony i zarówno jest zapytaniem. Support pyta czy są jakieś inne urządzenia podłączone po HDMI ponieważ urządzenia innych producentów posiadające swój system (Viera Link, Simplink etc.) nie muszą być komatybilne z BraviaSync i mogą być źródłem problemu. Sprawa jest prosta jak nie innych urzadzeń podłączonych po HDMI do TV, a TV dalej sam się włącza skontaktujcie się z infolinią wsparcia technicznego.
Pozdrawiam
Wyciągnąłem z pilota baterie, telewizor dziś się nie włączył sam .
Witaj @marcinor
Po ponownej konsultacji z zespołem wsparcia, pragnę przekazać, że w tym przypadku będzie można zamówić nowego pilota w ramach gwarancji. Otrzyma Pan od nich maila z dodatkowymi pytaniami, na podstawie których złożą Pańskie zamówienie.
Dziękuję za cierpliwość i pozdrawiam,
Agnieszka_J